کد خبر : 288679
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
-

اسپالتی: مقابل اینتر شهامت نداشتیم

اسپالتی: مقابل اینتر شهامت نداشتیم

سرمربی ناپولی از عدم شهامت تیمش در دیدار برابر اینتر به عنوان دلیل باخت یاد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ ایتالیا دو تیم اینتر مدافع عنوان قهرمانی و ناپولی صدرنشین این فصل برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ اینتر به پایان رسید.

لوچانو اسپالتی بعد از این دیدار گفت:‌  ما از نظر کیفیت در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کردیم، انتخاب های شجاعانه تر و پاس های غیرقابل پیش بینی انجام دادیم. در نیمه اول ما بیش از حد قابل پیش بینی بودیم و به اینتر فضاهای زیادی برای پیشروی دادیم. ما باید برخی چیزها را مرتب کنیم، اما عملکرد کلی خوبی بود.

زمانی که ویکتور اوسیمهن، بهترین گلزن ناپولی پس از یک درگیری بد با سر با میلان اسکرینیار، با ضربه سر از زمین خارج شد، بازی به ناچار تغییر کرد. او برای انجام آزمایشات به بیمارستان منتقل شده است و این نگرانی وجود دارد که استخوان گونه خود را شکسته باشد.

اسپالتی پیش از این گفته بود که از نظر تاکتیکی، رویارویی با یک تیم اینتر با ترکیب ۳-۵-۲ دشوار خواهد بود.

او در همین رابطه گفت: رویارویی با اینتر سخت می شود، زیرا ما باید دفاع را محکم نگه داریم و مدافع کناری را به دفاع کناری آن ها ببریم.  در نیمه اول جسارت نداشتم. اگر می‌خواهیم با اینتر و میلان برای اهداف مهم مبارزه کنیم، باید شجاع باشیم و انتخاب‌های شجاعانه داشته باشیم.

اسپالتی: مقابل اینتر شهامت نداشتیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =