کد خبر : 288496
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
-

دعوت از معلمان مولف برای شرکت در جشنواره «کتاب سال معلم»

دعوت از معلمان مولف برای شرکت در جشنواره «کتاب سال معلم»

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره «کتاب سال معلم» خبر داد.

به گزارش عصرقائم، علی رمضانی در گفت‌وگو ، در این باره اظهار کرد: امسال دومین دوره جشنواره معلمان مولف برگزار می‌شود که البته عنوان آن از این پس به «کتاب سال معلم» تغییر می‌کند.

وی افزود: همکاران فرهنگی مولف و نویسنده می‌توانند کتاب‌هایی را که در سال ۱۴۰۰ تالیف کرده‌اند را جهت انتخاب «کتاب سال معلم » تا پایان فروردین ۱۴۰۱ به دبیرخانه کتاب سال معلم که در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران مستقر است، ارسال کنند.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دبیرخانه  کتاب سال معلم از ابتدای آذرماه آغاز به کار می‌کند و در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران مستقر می‌شود اظهار کرد: آیین افتتاحیه این برنامه همراه با آیین افتتاحیه سایر برنامه‌های کتاب محور وزارت آموزش و پرورش همچون جشنواره دانایی و توانایی فردا، یکشنبه، سی‌ام آبان ماه برگزار می‌شود.

رمضانی افزود: سامانه‌ثبت‌نام این جشنواره نیز به زودی از طریق دبیرخانه کشوری آن فعال و در دسترس همکاران علاقه مند قرار خواهد گرفت. آیین اختتامیه کتاب سال معلم و انتخاب کتاب سال معلم همزمان با روز قلم در چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دعوت از معلمان مولف برای شرکت در جشنواره «کتاب سال معلم»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 7 =