کد خبر : 288550
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
-

تلاش وزارت ورزش برای اصلاح قانون سرباز قهرمان مدال آوران ناشنوا در مجلس

تلاش وزارت ورزش برای اصلاح قانون سرباز قهرمان مدال آوران ناشنوا در مجلس

معاون‌ وزیر ورزش گفت: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان حمایت از میزبانی مسابقات بین‌المللی است، زیرا اعتقاد داریم ورزش فارغ از نژادها و رنگ‌ها سبب نزدیکی ملت‌ها می‌شود و ما باید از این فرصت استفاده بهینه‌ای داشته باشیم.

به گزارش عصرقائم، مهدی علی‌نژاد شنبه شب در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و کاراته ناشنوایان، ضمن تشکر و قدردانی از فدراسیون ناشنوایان به‌خاطر میزبانی شایسته‌ای که از این رویداد جهانی داشته است، اظهار کرد: جا دارد از همکاری دو فدراسیون کاراته و تکواندو نیز برای برگزاری این میزبانی، تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌.

او با اشاره به تیم‌های خارجی شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و کاراته ناشنوایان، خاطرنشان کرد: این نوید را به شما می‌دهم که روزهای خوبی را در تهران، این شهر زیبا خواهید داشت. یکی از سیاست‌های ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از میزبانی مسابقات بین‌المللی است، زیرا اعتقاد داریم با برگزاری این میزبانی‌ها فرصت پیدا خواهیم کرد تا دیگران را با تمدن و فرهنگ کشورمان آشنا کنیم.

علی نژاد افزود: ورزش فارغ از هر گونه رنگ‌ها، نژادها و .. . باعث نزدیکی ملت‌ها می‌شود و ما باید از این موقعیت ویژه استفاده کنیم.

معاون وزیر ورزش اضافه کرد: ورزش جایگاه خوبی در بین مردم و مسوولان کشور دارد، برگزاری این مسابقات هر چند در شرایط کرونایی سخت است، ولی برگزاری این گونه رویدادها نشان می‌دهد که ورزش در دل ما زنده است و به ما یادآوری می کند زندگی هنوز در جریان است.

وی در پایان گفت: امیدوارم در این چند روزی که میهمان ما هستید، از رقابتی که پیش‌رو دارید، لذت ببرید و با سلامتی به کشور خود بازگردید.

تلاش وزارت ورزش برای اصلاح قانون سرباز قهرمان مدال آوران ناشنوا در مجلس

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در جمع خبرنگاران گفت: در تلاش اصلاح قانون سرباز – قهرمان مدال آوران ناشنوا در کمیسیون اجتماعی مجلس هستیم، در صورت تصویب این قانون در صحن علنی مجلس، مدال آوران ناشنوا نیز استخدام ارگانهای دولتی خواهند شد.

وی با اشاره به ابلاغ پروتکل های هوشمند از اول آذر در ورزش، افزود: روز گذشته با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا در بازی استقلال و نساجی این پروتکل هوشمند با حضور ۵ هزار نفر تماشاگر به صورت آزمایشی اجرا شد که البته نواقصی وجود داشت که باید مرتفع شود.

وی گفت: این نواقص فردا یکشنبه در کمیته تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا در وزارت ورزش بررسی خواهد شد. البته امروز نیز جلسه‌ای در این زمینه داشتیم و برخی از مشکلات و نواقص بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

علی نژاد خاطرنشان کرد: از اول آذر پروتکل های هوشمند در ابعاد مختلف از جمله ورزش در تمام رشته ها عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان گفت: وزارت ورزش همواره نگاه ویژه ای به فدراسیون ناشنوایان داشته و هر زمان میزبان مسابقاتی بوده، حمایت لازم را از این فدراسیون داشته است.

تلاش وزارت ورزش برای اصلاح قانون سرباز قهرمان مدال آوران ناشنوا در مجلس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =