کد خبر : 288472
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

افتتاح نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون

افتتاح نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون

دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد از آغاز فعالیت دو روزه نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه تاریخی دارالفنون خبر داد.

به گزارش عصرقائم، کیومرث جهانگردی اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور ۱۵ شرکت و مؤسسه فرهنگی و آموزشی تولید کننده منابع آموزشی و تربیتی در حوزه محصولات مکتوب و غیرمکتوب، تجهیزات، نرم افزارها، فیلم های آموزشی و تربیتی امروز ۲۹ و فردا ۳۰ آبان ماه در مدرسه تاریخی دارالفنون برپا بوده و برای بازدید علاقمندان منابع آموزشی و تربیتی فعال است.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات و منابع آموزشی که موفق به دریافت نشان استاندارد الکترونیکی منابع آموزشی و تربیتی شده‌اند به نمایش گذاشته شده است.

معاون ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی هدف اصلی این نمایشگاه را معرفی محصولات آموزشی و تربیتی مناسب و استاندارد به مدیران، معلمان، دبیران علوم تجربی و ریاضیات، هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، عنوان کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جهانگردی از تجلیل از رسانه‌های برگزیده در زمینه معرفی منابع آموزشی و تربیتی استاندارد خبر داد و گفت: در راستای ارزش نهادن به زحمات اصحاب رسانه و فعالیت‌های اشاعه، اطلاع رسانی و فرهنگ استفاده از منابع آموزشی استاندارد؛ ۳ رسانه برتر و فعال در این بخش برگزیده، معرفی و از زحمات آنها تجلیل خواهد شد.

شایان ذکر است بازدید از این نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۴ بوده و برای همگان آزاد و رایگان است.

افتتاح نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + هفت =