کد خبر : 288276
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
-

معرفی محصولات برند سوناکس همراه قدیمی گنجی پخش

معرفی محصولات برند سوناکس همراه قدیمی گنجی پخش

کمتری دیتیلری را می‌توان یافت که با محصولات برند سوناکس آشنا نباشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام گنجی پخش، سوناکس Sonax را می‌توان یکی از برندهای پیشرو در زمینه دیتیلینگ و مراقبت از خودرو در دنیا نام برد. این برند آلمانی، یکی از محبوب‌ترین‌ها در ایران می‌باشد. کیفیت بالای محصولات سوناکس، حاصل بیش از ۷۰ سال تحقیق و توسعه است. شهرت و آوازه سوناکس -Sonax  در صنعت دیتیلینگ خودرو، سر تا سر دنیا  را فرا گرفته است؛ به طوری که، به سرعت به پر صادرات‌ترین برند در آلمان تبدیل گشته است. از خودروهای کوچک گرفته تا خودروهای لوکس، از تیونینگ تا دنیای خودروهای کلاسیک،  SONAX همه علاقمندان و متخصصان خودرو را پشتیبانی می‌کند. این شرکت از سال ۱۹۰۳ فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور محصولات خود را به فروش می‌رساند. افزایش سالیانه میزان تولید این برند، به تنهایی نشانگر استقبال متخصصین خودرو در سرتاسر جهان از این برند است. هدف سوناکس تولید محصولات عالی با کیفیت فوق العاده هست. سوناکس بیش از یک قرن است که در صدر جدول محصولات مراقبت از خودرو قرار گرفته است و محبوبیت بسیاری بین تمامی کاربران خودرو دارد. این برند یکی از پر فروش‌ترین‌های فروشگاه گنجی پخش نیز می‌باشد.

معرفی محصولات برند سوناکس همراه قدیمی گنجی پخش

تولیدات برند سوناکس – Sonax طیف وسیعی از محصولات از قبیل مواد و پد پولیش، سرامیک، پولیش واکس، انواع شوینده سطوح مختلف، پاک کننده لکه‌های سخت، دستمال و دستکش مایکروفایبر و … شامل می‌شود. مواد پولیش سوناکس دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می‌توان گفت محبوب‌ترین محصول این برند هستند. این مواد پولیش دارای میزان زبری و شاین متفاوت بوده و تمام نیازهای پولیشکار را برطرف می‌نمایند. ساختار بدون سیلیکون و فیلر به همراه عدم ایجاد گرد و غبار پولیش سوناکس سبب شده است، طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. از جمله مواد پولیش‌ سوناکس می‌توان به Ultimate Cut، Perfect Finish، CutMax  و Cut & Finish اشاره نمود که از تولیدات لاین Profiline می‌باشند. این محصولات شامل پولیش زبر، متوسط، نرم و تک مرحله‌ای هستند. با یکبار استفاده از این پولیش‌ها، مشتری همیشگی این برند خواهید شد. پیشنهاد ما این است که مواد پولیش سوناکس را به همراه پدهای پولیش این برند استفاده نمایید، تا بهترین نتیجه و بازده را داشته باشید. این پدها هم برای اجرای دستی و هم برای اجرا با دستگاه پولیشر ارائه شده‌اند.

محصولات لاین Xtreme سوناکس شامل انواع محصولات از قبیل شامپو، اسپری واکس، اسپری کارواش، پولیش واکس، بازساز پلاستیک، شیشه شوی و … که جلوه نهایی زیبا بدون جا گذاشتن لک به سطح خودرو می‌بخشند. شامپو بدنه خودرو سوناکس در انواع مختلف همچون ۲ IN 1، WASH+SEAL  و … با قدرت تمیز کنندگی و محافظ مختلف ارائه می‌شوند، تا تمام نیاز کاربران را پوشش دهند.

معرفی محصولات برند سوناکس همراه قدیمی گنجی پخش

فروشگاه گنجی پخش همواره سعی داشته است که طیف وسیعی از محصولات مراقبت از خودرو محصولات سوناکس Sonax را به مشتریان خود ارائه نماید. شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید. مشاورین گنجی پخش همواره پاسخگوی سوالات شما هستند. علاوه بر آن، ارائه توضیحات فارسی برای تمامی محصولات به همراه امکان مقایسه کالا سبب شده است که گنجی پخش یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در این زمینه باشد. پس این فرصت را از دست ندهید! همین حالا به وب سایت گنجی پخش مراجعه نموده و محصولات سوناکس را در کسری از زمان سفارش دهید.

معرفی محصولات برند سوناکس همراه قدیمی گنجی پخش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − هشت =