کد خبر : 288324
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
-

خطیبی: انتظارها را از آلومینیوم بالا نبرید

خطیبی: انتظارها را از آلومینیوم بالا نبرید

سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش در نیمه دوم دیدار برابر نفت مسجد سلیمان عملکرد بهتری داشت.

به گزارش عصرقائم، رسول خطیبی پس از برتری دو بر یک تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم لیگ برتر ایران اظهار کرد: دیروز گفته بودم که یک بازی بسیار سخت داریم. یک تیم دونده و جنگ‌جو مقابل ما بازی می‌کرد. آن‌ها کادر فنی بسیار خوبی را دارند که در طول بازی چند بار تغییرات ایجاد کرد. در نیمه اول بخاطر اینکه زود به گل برسیم شکل و هدف بازی‌مان را از دست دادیم و برای رسیدن به منطقه خطر نفت مسجد سلیمان برنامه‌ی دیگری را داشتیم. با این حال آن شیرازه تاکتیکی ما به هم ریخت.

وی افزود: نیمه دوم این بازی یکی از بازی‌های خوب ما در این مدت بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با صبر و حوصله کارهایی که گفته بودیم را انجام دادند و تغییر تاکتیکی مدنظرمان را اجرا کردند و توانستیم در نیمه دوم یک بازی منطقی به اجرا بگذاریم. یکی دو فرصت خوب هم داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. با این حال بردیم و این پیروزی را به آقای عسگری که از زحمت‌کشان کارخانه بودند و هفته پیش ایشان را از دست دادیم، تقدیم می‌کنم. حق بازیکنان ما در این بازی برد بود. از بزرگان تیم هم که چه بازی می‌کنند و چه بازی نمی‌کنند در بین بازیکنان همدلی ایجاد می‌کنند که راس آن میثم مجیدی است. امیدوارم این بردها را ادامه بدهیم اما در نظر داشته باشید که نباید انتظارات را بالا ببریم چون اگر انتظارات بالا برود شرایط نیمه اول این بازی تکرار می‌شود.

او در پاسخ به اینکه کمالوند گفته است آلومینیوم شایسته صدرنشینی و کسب سهمیه آسیاست، گفت: او به ما لطف دارد اما نباید به بازیکنانمان آن استرس بدهیم. آن‌ها اگر آرامش داشته باشند، قطعا فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذاریم.

خطیبی افزود: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و اینگونه نیست که برای چندماه آینده برنامه داشته باشیم. برای این برد تا فردا خوشحالیم و از فردا برای بازی بعدی کار می‌کنیم. قطعا از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار می‌کنیم که اگر اتفاقی رخ ندهد همین روند را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: تیم ما یکدل است و وقتی بازیکنی توپ را از دست می‌دهد بازیکن دیگر پوشش می‌دهد. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم اما نحوه بازی کردنمان غلط بود. البته نمیخواهم درباره تاکتیک تیممان صحبت کنم. با این حال در نیمه دوم هم فوتبال زیبا ارایه کردیم و هم نتیجه گرفتیم.

وی درباره عملکرد محمد امین اسدی هم گفت: او اولین بازی‌اش را انجام داد و یکی از بازیکنان خوب ما خواهد بود.

خطیبی: انتظارها را از آلومینیوم بالا نبرید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =