کد خبر : 288337
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
-

تأکید مقتدی صدر بر لزوم غربالگری حشد شعبی!

تأکید مقتدی صدر بر لزوم غربالگری حشد شعبی!

رهبر جریان صدر عراق با ادعای وجود نیروهای بی‌انضباط در سازمان حشد شعبی تأکید کرد که «گروه‌های بی انضباط باید فورا منحل شوند و سلاحشان را به دولت تحویل دهند».

به گزارش عصرقائم، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق امروز (پنجشنبه) در یک نشست خبری مدعی وجود نیروهای بی‌انضباط در سازمان حشد شعبی شد و گفت که «این نیروها باید انفصال خدمت شوند».

به گزارش السومریه نیوز، رهبر جریان صدر اظهار کرد که « بی انضباط باید فورا منحل شوند و سلاحشان را به دولت تحویل دهند».

وی در ادامه بر لزوم تشکیل سریع دولت عراق پس از اعلام رسمی نتایج انتخابات تأکید کرد و افزود: «دنیا شاهد سلامت انتخابات اخیر عراق بود».

مقتدی صدر تصریح کرد: «ملت خواستار اعلام نتایج انتخابات و تشکیل سریع دولت هستند و ما برای تشکیل دولت اکثریت ملی در عراق تلاش می‌کنیم».

رهبر جریان صدر عراق از کسانی که می‌خواهند در دولت بعدی مشارکت داشته باشند، خواست تا اشخاص فاسد منتسب به خود را مورد بازخواست قرار دهند.

رهبر جریان صدر عراق دیروز هم با انتشار توییتی، خواستار بررسی دارایی‌های مقامات عراق در دوره آتی در راستای مقابله با فساد در این کشور شد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: ما باید در دوره آتی به همراه قوه مجریه و قوه مقننه قانون “از کجا آورده‌ای”را فعال سازی کنیم.

رهبر جریان صدر عراق با انتشار توییتی نوشت: ما باید در دوره آتی به همراه قوه مجریه و قوه مقننه قانون «از کجا آورده‌ای» را فعال سازی کنیم.

تأکید مقتدی صدر بر لزوم غربالگری حشد شعبی!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 14 =