کد خبر : 288274
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
-

بلک فرایدی در استانبول

بلک فرایدی در استانبول

آخرین جمعه ماه نوامبر که در حد فاصل روز شکرگزاری و کریسمس قرار گرفته، بلک فرایدی یا جمعه سیاه نامیده می شود. در اغلب کشورها بلک فرایدی فقط یک روز است اما بلک فرایدی استانبول تا ۷ روز ادامه دارد. این مجموعه تابع مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا هست و برگزاری هر تور منوط به مصوبات و دستورات ستاد کرونا می باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام لحظه آخر، بسیاری از افراد به دنبال خرید تور استانبول برای سفر به ترکیه در این مدت می‌باشند. در ادامه مطلب، بلک فرایدی در استانبول و بهترین مکان‌ها برای خرید در این حراجی را به شما معرفی می‌کنیم.

بلک فرایدی در استانبول یک فرصت استثنایی خرید

یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی و حتی محصولات اپل بلک فرایدی استانبول می‌باشد. برندهای مطرح دنیا در این روز حراج‌های باور نکردنی‌ای دارند. بسیاری از افراد این فرصت را غنیمت شمرده که برای گردش، تفریح و خرید با تخفیفات عالی به خرید تور ترکیه بپردازند.

همان‌طور که در قبل اشاره نمودیم جمعه سیاه در کشور ترکیه متفاوت با سایر جهان برگزار می‌شود. بلک فرایدی در شهرهای بزرگ ترکیه از جمله استانبول، ازمیر و آنکارا به مدت یک هفته فعال است. تاریخ شروع بلک فرایدی در استانبول ۲۹ نوامبر مصادف با ۸ آذر می‌باشد.

به دلیل ۷ روزه بودن بلک فرایدی در ترکیه ازدحام جمعیت در فروشگاه‌های این کشور نسبت به سایر کشورها کمتر است. در طی این مدت می‌توانید کالاهای مدنظر خود را با ۳۰ الی ۷۰ درصد تخفیف خریداری نمایید.

بلک فرایدی در استانبول

بهترین مراکز خرید برای بلک فرایدی استانبول

استانبول شهری پر از مراکز خرید است. برای اینکه خرید بهتری در حراجی جمعه سیاه استانبول داشته باشید باید مناسب‌ترین مراکز خرید آن را بشناسید. در ادامه با بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید در جمعه سیاه از نظر مسافران آشنا می‌شویم.

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Istanbul)

برای رفتن به این مرکز خرید در استانبول بهتر است از مترو استفاده کنید. به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو رفته و به سمت ایستگاه Levent حرکت کنید. به هنگامی که در این ایستگاه پیاده شوید مرکز خرید کانیون را مشاهده خواهید کرد.

مرکز خرید پالادیوم استانبول (Palladium)

مرکز خرید پالادیوم استانبول در منطقه آسیایی استانبول واقع شده است. یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این مرکز خرید  استفاده از قطار زیرزمینی می‌باشد. برای رفتن به این مرکز خرید به ایستگاه کاباتاش بروید و بعد از آن با کمک کشتی‌های مسافربری خود را به به کادیکوی برسانید. سپس از این محل با کمک تاکسی و اتوبوس می‌توانید به پالادیو برسید.

مرکز خرید زورلو استانبول (Zorlu Center)

مرکز خرید زورلو در مرکز و قلب استانبول قرار دارد. دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان می‌باشد. به راحتی می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند: تاکسی، مترو و اتوبوس خود را به این مرکز خرید برسانید. در ایستگاه گایره تپه Gayrettepe ۷ از مترو پیاده شده و با کمک تابلوهای راهنما به این مرکز خرید بروید.

بلک فرایدی در استانبول

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul)

در این مرکز خرید می‌توانید برندهای مشهوری از جمله: Zara، Bumex YKM،C&A، M&S را مشاهده نمایید. برای اینکه به این مرکز خرید برسید می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید. خود را به مترو استانبول رسانده، به طرف ایستگاه Mecidiyekoy حرکت کنید. پس از پیاده شدن در این ایستگاه سوار خط اتوبوس ۳۲M شوید و سپس بعد از پیاده شده در ایستگاه Forum Istanbul / Kocatepe می توانید مرکز خرید فروم استانبول را مشاهده کنید.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park)

مطرح‌ترین برندهای دنیا را می‌توانید در مرکز خرید ایستینیه مشاهده کنید. برندهایی مانند: پرادا، آرمانی، شنل، دیور و مارک های شیک ترک دیگر مانند Max Mara و زارا

برای اینکه خود را به این مرکز خرید برسانید یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که از اتوبوس‌های استانبول استفاده کنید. در ایستگاه ایستینیه پارک از اتوبوس پیاده شده و ۵۰۰ متر آن طرف‌تر این مرکز خرید را مشاهده خواهید نمود.

 مرکز خرید استانبول مال (Mall of Istanbul)

برندهای معروفی مانند ال سی وایکیکی، میس سلفریج، ویکتوریا سیکرت و دکالتون در این مرکز خرید حضور دارند. برای رسیدن به این مرکز خرید کافیست از معروف‌ترین میدان استانبول (میدان تکسیم) سوار مترو شده (به سمت ینی کاپی) و در این ایستگاه پیاده شوید. باقی مسیر را با اتوبوس خطی ۱۴۶ تی پیموده، مقابل این فروشگاه پیاده شوید و به خرید فوق العاده خود در بلک فرایدی استانبول بپردازید.

مرکز خرید مارینا ویاپورت استانبول (viaport marina Istanbul)

برای رسیدن به مرکز خرید ویاپورت استانبول در میدان تکسیم سوار اتوبوس شوید. در ایستگاه لونت پیاده شده و بعد سوار اتوبوس بیکوز ۱۲۱ پس از طی نمودن یک ساعت مسافت ایستگاه بیکوز بلدیه مقصد نهایی شماست.

کلام آخر:

هر ساله گردشگران زیادی برای حضور در حراج بزرگ بلک فرایدی استانبول به خرید تور ترکیه و استانبول می پردازند. این مدت یکی از مناسب‌ترین زمان‌ها برای پرداختن به خرید با تخفیف عالی در کنار تفریح و گردش می‌باشد. فرصت را از دست ندهید و هرچه زود تر تور خود را رزرو کنید.

بلک فرایدی در استانبول
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 3 =