کد خبر : 288333
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
-

امروز هم دلار کاهشی شد

امروز هم دلار کاهشی شد

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران میانگین وزنی دلار و یورو در معاملات امروز را به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۲۰ تومان و ۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان اعلام کرد.

به گزارش عصرقائم، مهدی گوهررستمی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، معاملات دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۶۳۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۶۳۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۶۲۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۰۲ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی افزود: امروز نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۲۰۵ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۵۹۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار با ۰.۸۸ درصد افزایش نسبت به روز ‌چهارشنبه، ۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان بوده است.
این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه‌ (بیست و هفتم آبان) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۹۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۶۳۴ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۲۰۵ تومان و ۳۰ هزار و ۵۹۰ تومان معامله شد.

گوهررستمی در پایان گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه‌( بیست و هفتم آبان) ۸ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۴۹۳ هزار و ۸۰۰ یورو بود.

امروز هم دلار کاهشی شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =