کد خبر : 286521
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

اردوی تیم ملی هندبال زنان به بعد از لیگ برتر موکول شد

اردوی تیم ملی هندبال زنان به بعد از لیگ برتر موکول شد

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال می گوید اردوهای تیم ملی هندبال زنان بعد از پایان لیگ و بعد از چند روز استراحت بازیکنان آغاز خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، افسانه دهقانی در گفت و گو ، در خصوص تعطیلی اردوهای تیم ملی هندبال زنان در فاصله کمتر از یک ماه تا مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: فاصله مسابقات آسیا (۲۴ شهریور تا ۳ مهر) تا مسابقات جهان خیلی کم بود. اکثر بازیکنان هم که تقریبا بعد از بازگشت از اردن کرونا داشتند و دوره استراحت و درمان را می گذراندند. بعد از استراحت هم باید برای مسابقات لیگ برتر آماده شوند.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در ادامه گفت: بازیکنان از قبل با باشگاه های خود قرارداد داشتند و از طرفی مسابقات لیگ برتر تنها منبع درآمد آنها است. بنابراین برای ایجاد تعادل نمی توانستیم مسابقات لیگ برتر را برگزار نکنیم. ضمن اینکه این مسابقات تمرین و ممارستی برای ملی پوشان ما هم خواهد بود.

وی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال زنان گفت: برنامه ریزی کرده ایم که به امید خدا چند روز بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر زنان استارت اردوها را بزنیم. البته بعد از پایان لیگ بازیکنان استراحت کوتاهی خواهند داشت تا فشار مسابقات و تمرینات از روی آنها برداشته شود و بعد از آن اردوهای تیم ملی شروع می شود.

دهقانی در ادامه در خصوص حضور لژیونرها در تمرینات تیم ملی اظهار کرد: از نظر فدراسیون آنها پتانسیل های قوی تیم ملی هستند. قطعا همه می توانند در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند اما انتخاب و تعیین تکلیف بازیکنان به عهده مربی و سرمربی است. اگر لژیونرها براساس نظر کادر به تیم ملی دعوت شوند برای حضورشان هماهنگی های لازم از سوی مربیان انجام خواهد شد.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در مورد انحلال تیم اشتادسازه گفت: تیم اشتادسازه در لیگ حاضر نشد و هر تیمی که غیبت داشته باشد از نظر ما وجود خارجی ندارد. در مورد تفاهم نامه ای هم که فی مابین فدراسیون و این تیم بود که انجام نشده موضوع از مبادی قانونی پیگیری خواهد شد. یعنی از لحاظ قانونی در این خصوص پیگیری می شود. کمیته انضباطی هم برای عدم حضور این تیم هنوز تشکیل نشده و اگر تشکیل شود باید در هیات رییسه و اعضای کمیته تصمیم گرفته شود.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان قرار است از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام شود. تیم ملی زنان ایران برای اولین در تاریخ هندبال ایران با کسب عنوان چهارمی جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است. تیم ملی ایران در گروه C این رقابت ها با نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است.

اردوی تیم ملی هندبال زنان به بعد از لیگ برتر موکول شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 13 =