کد خبر : 285536
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

عباسی: نیروهای امنیتی تاکنون حملات متعددی را خنثی کرده اند

عباسی: نیروهای امنیتی تاکنون حملات متعددی را خنثی کرده اند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن از تمام ظرفیت دانشمندان خود استفاده می‌کند تا در حوزه‌های مختلف که با زندگی مردم سر و کار دارد حملات جدیدی را با روش های نوین طراحی کند.

به گزارش عصرقائم، فریدون عباسی در گفت و گو ، با اشاره به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت رسانی کشور، بیان کرد: این حملات در این حوزه و سایر حوزه ها اتفاق جدیدی نبوده، بلکه تاکنون حملات متعددی در حوزه سایبری صورت گرفته که توسط نیروهای پدافند و امنیتی کشور شناسایی و خنثی سازی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر آماری تعداد این حملات بالابوده و دشمن از تمام ظرفیت دانشمندان خود استفاده می کند تا در حوزه های مختلف که با زندگی مردم سر و کار دارد حملات جدیدی را با روش های نوین طراحی کند. حمله در حوزه حمل و نقل کشور نیز قابل پیش بینی بود. ما شاهد حملاتی در حوزه صنعت هسته ای کشور برای جلوگیری از پیشرفت های حاصله بودیم اما نتوانستند آسیب زیادی به ما وارد کنند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حمله سایبری که به سیستم سوخت رسانی کشور صورت گرفت در جهت ناراضی کردن مردم بود. لازم است بر روی گلوگاه های مهم کشور برای خنثی سازی این حملات پدافند انجام شود. نباید دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور با حوزه دفاعی بیگانه باشند. پیوند بین مراکز علمی و تحقیقاتی با حوزه دفاعی کشور امری ضروری است.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز دفاع از کشور بدون علم و فناوری ممکن نیست. بنده دفاع از کشور را محدود به نیروهای نظامی نمی بینم. باید در تمام حوزه های علمی، اجتماعی و اقتصادی احساس مسئولیت شود. استفاده از ظرفیت علمی کشور در حوزه دفاعی امری اجتناب ناپذیر است.

عباسی: نیروهای امنیتی تاکنون حملات متعددی را خنثی کرده اند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =