کد خبر : 285643
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
-

زارع‌پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

زارع‌پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه به برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه خدمات مناسب به مردم اشاره کرد.

به گزارش عصرقائم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به شهر قم با آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه و نماینده ولی فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

زارع‌پور در این دیدار با اشاره به برنامه اهمیت فضای مجازی در زندگی مردم، گفت: اولویت و هدف جدی ما تحقق شبکه ملی اطلاعات برای ایجاد زیرساخت ارتباطات پرسرعت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به فناوری اطلاعات فرصت‌محور است، افزود: تحقق دولت الکترونیک می‌تواند باعث حل مشکلات و ارتقای کارآمدی نظام اداری و از بین بردن زمینه‌های فساد و حذف امضاهای طلایی گردد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای حل چالش‌های فضای مجازی باید با تدبیر عمل کرد، گفت: با نگاه فرصت‌محور باید از این فضا حداکثر استفاده را بکنیم.

وی به نیاز بالا بردن سطح دانش و مهارت برای استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و افزود: تا پایان سال جاری فاز اول اپراتور کودک برای استفاده مناسب و مدیریت شده برای کودکان و خانواده‌ها راه‌اندازی می‌شود.

تولیت آستان حضرت معصومه در این دیدار با اشاره به اینکه فضای مجازی تماما فرصت است، گفت: فضای مجازی مانند بسیاری از پدیده‌های طبیعی و غیرطبیعی آسیب‌ها و چالشهایی دارد اما خواست مردم استفاده از این فضاست و نمی‌شود این فضا را بست. شما به عنوان مسئولان فضای مجازی وظیفه سنگینی به عهده دارید و باید معبرها را باز و آسیب‌های این فضا را خنثی کنید.

در پایان این دیدار تولیت حضرت معصومه(ع) برای موفقیت وزیر و دولت سیزدهم در انجام وظایف خود و خدمت به مردم دعا کرد.

زارع‌پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =