کد خبر : 284206
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
-

ارائه “آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی ” در دانشگاه علم و صنعت

ارائه “آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی ” در دانشگاه علم و صنعت

دبیر کانون دانش آموختگان مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت از برگزاری سومین همایش آنلاین با عنوان «آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی ۲۰۲۱» در روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه خبر داد.

به گزارش عصرقائم، دکتر علیرضا حاجی جباری ضمن بیان این مطلب در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با تصمیمی که شورای مرکزی کانون دانش آموختگان دانشگاه علم وصنعت گرفت، استفاده از تجارب و توانمندی‌های دانش آموختگان و اساتید برای توسعه مهارت دانشجویان، دانش پذیران و سایر علاقه مندان، اقدام به برگزاری یک سری دوره‌های آموزشی کردیم که با محوریت انتقال تجربیات طرح ریزی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا، میان کانون فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت و یک شرکت که در حوزه آموزش مجازی تجارب زیادی دارد، تفاهم‌نامه همکاری امضا شد و برگزاری سمینارهای آموزشی در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس، همایش آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی ۲۰۲۱، سومین همایش از مجموعه همایش‌های آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی است که دوشنبه ۲۶ مهر ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ برگزار می‌شود. دوره های پیشین آن در تابستان و بهار برگزار شد.

دکتر حاجی جباری افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها، ضرورت آشنایی اساتید و فرهیختگان با شیوه‌های نوین آموزش مجازی در دنیا است که اهمیت آن با شیوع کووید-۱۹ افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان این دوره‌ها با مفاهیمی همچون تدریس در آموزش مجازی، نحوه استفاده از ابزارهای ارتباطی و نرم‌افزارهای آموزشی، چالش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز در آموزش مجازی و نحوه صحیح انتقال مطالب و افزایش بهره‌وری آن آشنا می‌شوند و می‌توانند در برگزاری جلسات آموزشی، تدریس‌ها و سخنرانی‌ها مورد استفاده قرار دهند.

دبیر کانون دانش آموختگان مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه اعضای هیات علمی و فرهیختگانی که مطلبی برای ارائه دارند، می‌توانند در این همایش مجازی ۲ ساعته شرکت کنند، اضافه کرد: طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۲۵ نفر از دانش آموختگان اعلام آمادگی کرده‌اند که می توانند تجربیات ۲۵ یا ۳۰ ساله خود در حوزه مهندسی صنایع که در صنعت‌های مختلف به کار گرفته‌اند را به علاقه‌مندان ارائه دهند و متدهای تدریس در آموزش مجازی را توضیح دهند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال انتقال تجربیات در حوزه آموزش مجازی هستیم، تصریح کرد: دانش را همه در دانشگاه‌ها فرا می‌گیرند، این تجربه است که باید در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

دکتر حاجی جباری با اشاره به اعطای گواهی حضور برای شرکت کنندگان این همایش اظهار کرد: حضور در این همایش رایگان است اما افرادی که تمایل به دریافت گواهی حضور دارند، هزینه مختصری پرداخت می‌کنند تا یک گواهی مشترک از سوی کانون دانش آموختگان و شرکت برگزارکننده به آنها اعطا شود.

این همایش به صورت الکترونیکی و در بسترهای آموزش مجازی شرکت برگزارکننده همایش انجام خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت “www.pafcoerp.com “و ثبت ایمیل در این سایت، لینک برگزاری همایش را تا ۲۶ مهر دریافت کنند و از طریق لینک وارد همایش شوند.

ارائه "آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی " در دانشگاه علم و صنعت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + یک =