کد خبر : 283892
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

کهتری: اعزام ورزشکاران پاراتیروکمان به قهرمانی آسیا نامشخص است

کهتری: اعزام ورزشکاران پاراتیروکمان به قهرمانی آسیا نامشخص است

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: در جریان اعزام ورزشکاران پاراتیروکمان به مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش نیستم و اگر اعزامی صورت بگیرد، استقبال می‌کنم.

به گزارش عصرقائم، مجید کهتری در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که آیا تیم پاراتیروکمان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش شرکت خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: در جریان اعزام ورزشکاران پاراتیروکمان به مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش نیستم و برنامه‌ای نیز در این زمینه نداریم. البته اگر اعزامی صورت بگیرد، استقبال خواهم کرد.

وی درباره حضور رمضان بیابانی نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته کامپوند، گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و فدراسیون صحبتی با من برای دعوت از بیابانی به تیم ملی نداشته است.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان یکی از مشکلات اصلی تیم پاراتیروکمان را نداشتن مسابقات تدارکاتی عنوان کرد و افزود: کمبود تورنمنت‌های برون مرزی سبب شد تا در پارالمپیک توکیو عملکرد ورزشکاران ما از ۱۰۰ درصد تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند، در صورتی که اگر کمانداران پیش از اعزام به یک تورنمنت مهمی از مسابقات تدارکاتی برخوردار باشند، شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای من فرقی نمی‌کند که یک کماندار ریکرو یا کامپوند همراه تیم ملی تیروکمان به مسابقات برون مرزی اعزام شود، اما معتقدم حضور ورزشکار بدون مربی نه تنها نتیجه مثبتی به دنبال نخواهد داشت، بلکه شاید اثر منفی نیز داشته باشد.

کهتری در پایان یکی از برنامه‌های پیش بینی شده برای تیم پاراتیروکمان را اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان امارات در بهمن ماه عنوان کرد و افزود: تلاش بر این است که تیم خوبی را عازم این مسابقات کنیم.

کهتری: اعزام ورزشکاران پاراتیروکمان به قهرمانی آسیا نامشخص است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 2 =