کد خبر : 283822
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
-

باقری: نفرات بیشتری را به اردوی تیم ملی تفنگ دعوت کرده‌ایم

باقری: نفرات بیشتری را به اردوی تیم ملی تفنگ دعوت کرده‌ایم

مربی تیم ملی تفنگ گفت: اردوهای تیم ملی تفنگ را با تعداد نفرات بیشتری آغاز می‌کنیم چون مدت زیادی است که تیراندازان اردوی منظمی نداشته اند.

به گزارش عصرقائم، حسین باقری از مدال آوران و قهرمانان رشته تیراندازی به عنوان مربی تیم ملی تفنگ انتخاب شده است. قرار است اردوی تیم ملی تفنگ از ۲۴ مهر زیر نظر او آغاز شود. باقری ملی پوش سابق تفنگ و دارنده اولین مدال جام جهانی مردان در تاریخ تیراندازی ایران است. او پیش از این هدایت تیم باشگاه را به عهده داشته است.

حسین باقری در گفت و گو با ایسنا بعد از انتخابش به عنوان مربی تیم ملی تفنگ در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی اظهار کرد: بیشتر از تعداد نفرات معمول، تیراندازان را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم چون زمان زیادی است که بسیاری از ورزشکاران تمرینات منظمی نداشته اند. می خواهیم آنها در شرایط خوبی تمرین کنند تا بعد از آن، تعداد مورد نظر را برای بازی های آسیایی انتخاب کنیم.

وی در ادامه گفت: البته از اکنون که یکسال تا بازی های آسیایی باقی مانده نمی توان روی نفرات نهایی نظری داد. ما اکنون با تعدادی ورزشکار شروع می کنیم و با توجه به مسابقات داخلی و برون مرزی همچون ورلدکاپ ها و مسابقات آسیایی رفته رفته مشخص می شود که چه نفراتی برای بازی های آسیایی انتخاب خواهند شد.

مربی تیم ملی تفنگ در خصوص روند اردوهای تیم ملی گفت: فعلا اردها از شنبه آغاز می شود تا بعد در آینده ببینیم چه می شود.

او در خصوص اینکه آیا سمت او در تیم ملی به عنوان مربی است یا سرمربی گفت: اکنون من به عنوان مربی هدایت تیم را به عهده دارم. تاکنون که فرد دیگری به عنوان کمکی انتخاب نشده است اما قرار است که فردی انتخاب شود.

باقری در خصوص سبقه مربیگری‌اش گفت: من پیش از این مربیگری تیم باشگاهی نیروی زمینی را به عهده داشتم.

باقری: نفرات بیشتری را به اردوی تیم ملی تفنگ دعوت کرده‌ایم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + پانزده =