کد خبر : 283835
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
-

آمریکا: مذاکرات دیپلماتیک با روسیه در سطح پایین‌تر ادامه می‌یابد

آمریکا: مذاکرات دیپلماتیک با روسیه در سطح پایین‌تر ادامه می‌یابد

آمریکا براساس صحبتهای سخنگوی وزارت خارجه این کشور، انتظار دارد دور بعدی مذاکراتش با روسیه بر سر مساله هیات های دیپلماتیک در سطح پایین تری برگزار شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، دور بعدی مذاکرات آمریکا و روسیه بر سر مساله هیات های دیپلماتیک دو کشور در سطح پایین تری برگزار خواهد شد.

پرایس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: من قطعا انتظار دارم که ادامه مباحث در سطحی پایین تر و احتمالا در سطح دستیار معاون وزیر امور خارجه رخ دهد.

این اظهارات پرایس در حالی مطرح شد که سفیر روسیه در آمریکا نیز گفت، قرار است آلکسی اوورچوک، معاون نخست وزیر روسیه در روزهای آینده با هدف دیدار با مقامهای دولت آمریکا به واشنگتن سفر کند.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در اظهاراتی از طریق ویدیوکنفرانس در نشست سالانه شورای تجارت روسیه-آمریکا بیان کرد: طی روزهای آتی آلکسی اوورچوک، معاون نخست وزیر روسیه به پایتخت آمریکا سفر خواهد کرد. او قرار است طی این سفر با نمایندگان دولت و مقامهای صنفی-تجاری آمریکا مشخصا با هدف بحث بر سر مسائل مربوط به سرمایه گذاری ها و تجارت دوجانبه دیدار کند.

آمریکا: مذاکرات دیپلماتیک با روسیه در سطح پایین‌تر ادامه می‌یابد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 6 =