کد خبر : 283722
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
-

مرتجی: هنوز برای تیم هندبال امید هدف گذاری نشده است

مرتجی: هنوز برای تیم هندبال امید هدف گذاری نشده است

مربی تیم ملی هندبال امید گفت: یکی از خواسته های ما این است که فدراسیون برای تیم امید هدف گذاری کند و در برخی از مسابقات از این تیم استفاده کند، البته هنوز فدراسیون تصمیم قاطعی برای این موضوع نگرفته است.

به گزارش عصرقائم، شهداد مرتجی در گفت و گو ، در خصوص دومین مرحله اردوی تیم ملی هندبال امید اظهار کرد: اردوی دوم ما که از چهارم تا نهم مهر برگزار شد بیشتر به دلیل انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی اصلی بود. فدراسیون از این فرصت استفاده کرد و بازیکنان تیم ملی امید را چند روزی به اردو فراخواند. این اردو ۵ روزه بود و ما دو دیدار تدارکاتی هم با تیم ملی بزرگسالان انجام دادیم.

مربی تیم ملی امید در ادامه گفت: دو بازی تیم ما با تیم بزرگسالان بسیار خوب بود. این دیدارها باعث شد هم سرمربی تیم ملی برداشت خوبی از بازیکنان داشته باشد و هم برای ما این بازی ها خیلی مفید بود. خداراشکر این اردوها با سلامتی بازیکنان به پایان رسید. در یکی دو ماه آینده منتظریم فرصت مناسبی پیش بیاید تا اردوی بعدی را برگزار کنیم.

وی در خصوص زمان برگزاری اردوی بعدی تیم ملی امید گفت: برگزاری اردو برای تیم امید بستگی به شرایط دارد. اکنون ترافیک اردوها را شاهد هستیم. تیم های ملی زنان، مردان، جوانان و نوجوانان در حال آماده سازی هستند و مسابقات آنها در آینده نزدیک است. همچنین بحث کرونا و مسابقات لیگ هم وجود دارد. تیم ما باید منتظر باشد تا در فرصت مناسب اردوی مرحله بعد برگزار شود.

مرتجی در پاسخ به این سوال که آیا از میان بازیکنان تیم ملی امید کسی به اردوی بزرگسالان دعوت شده است گفت: هنوز اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی بعدی تیم ملی بزرگسالان را اعلام نکرده اند. این موضوع به تشخیص کادر فنی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان بستگی دارد. برخی از بازیکنان تیم امید در این دو دیدار تدارکاتی خیلی خوب عمل کردند. آنها در رده سنی امید هستند و مطمئنا در آینده از وجود آنها استفاده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که هدف گذاری برای تیم امید چیست گفت: هنوز فدراسیون برای این موضوع تصمیمی نگرفته است. یکی از خواسته های ما این است که فدراسیون هدف گذاری کند و در برخی از مسابقات از این تیم استفاده شود. البته هنوز فدراسیون تصمیم قاطعی برای این موضوع نگرفته است.

مربی تیم ملی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی المپیک و همچنین برخی از تورنمنت هایی که در کشورهای عربی و یا شرق آسیا برگزار می شود هستند که می توان از وجود این تیم بهره برد. البته هدف اصلی فدراسیون برای تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان بوده است. قرار است بازیکنان رده سنی زیر ۲۵ یا ۲۶ سال هم دیده شوند و برای کمک به تیم اصلی آماده باشند.

مرتجی: هنوز برای تیم هندبال امید هدف گذاری نشده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =