کد خبر : 283714
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
-

سرمدی: کالاهای تولید داخل باید از نظر کیفی و کمّی تقویت شود

سرمدی: کالاهای تولید داخل باید از نظر کیفی و کمّی تقویت شود

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیاست ما به نحوی باشد که تولیدات داخلی به لحاظ کیفیت و کمیت تقویت شوند.

به گزارش عصرقائم، کیومرث سرمدی در گفت و گو ، در رابطه با ممنوعیت واردات کالاهای خارجی، اظهار کرد: به هر جهت ما باید به سمتی حرکت کنیم و سیاست ما باید به نحوی باشد که تولیدات داخلی مان هم به لحاظ کیفیت و هم از نظر کمیت تقویت شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه ما به خودکفایی برسیم و تولیدات ما ویژگی هایی که بیان کردم را داشته باشد، به سمتی حرکت می کنیم که اعتماد مردم به کالای داخلی هم از نظر کیفیت و هم کمیت بالا می رود و طبیعتا این امر تولید داخلی را تقویت می کند که در نتیجه این مساله باعث ایجاد بازار کار می شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر تولید داخلی کیفیت کافی نداشته باشد و مجبور به واردات تولیدات خارجی شویم، با توجه به وضعیت ارزی کشور که الان مشکلاتی داریم، خروج ارز برای ما مساله است. بنابراین با توجه به نرخ بیکاری که در کشور داریم، باید پتانسیلی که برای تولید در داخل کشور داریم را تقویت کنیم.

سرمدی یادآور شد: دستور مقام معظم رهبری در بحث ممانعت از ورود بعضی از کالاهای خارجی نیز در همین راستا است که موجب تقویت تولید داخلی و کاهش جوانان بیکار ما خواهد شد.

سرمدی: کالاهای تولید داخل باید از نظر کیفی و کمّی تقویت شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 2 =