کد خبر : 283797
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
-

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های داروسازی صنعتی در حوزه دامی

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های داروسازی صنعتی در حوزه دامی

ستاد توسعه فناوری نانو در برنامه لایو صفحه اینستاگرام خود به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های داروسازی صنعتی در حوزه دامی می‌پردازد.

به گزارش عصرقائم، این برنامه به‌صورت گفت‌وگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با دکتر مهدی ناصری، مسئول فنی و مدیر تحقیق و توسعه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی است که امشب چهارشنبه ۲۱ مهر ماه در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت برگزار خواهد شد.

این شرکت داروسازی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داروهای استریل تزریقی در ایران و در منطقه خاورمیانه است است که با استفاده از فناوری‌ نانو مکمل‌های ویتامین حاوی ویتامین‌های A ،D۳ و E را تولید کرده، که برای مصارف دامی مناسب است و در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی برتر در خطوط تولید طبق فارماکوپه‌های USP BP و JP قادر به تولید بیش از ۵۰ هزار واحد داروی استریل تزریقی است.

تولید مکمل‌های ویتامین حاوی ویتامین‌های A ،D۳ و E برای مصارف دامی در صنعت دامپزشکی بسیار مهم است؛ چرا که کمبود این ویتامین‌ها باعث شب کوری، کراتینه شدن قرنیه و کوری، آناسارک، کاهش رشد، راشیتیسم در دام‌های جوان، نرمی‌ استخوان در دام‌های بالغ، ناباروری دام‌ها و طولانی شدن دوره نقاهت بیماری‌ها خواهد شد.

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های داروسازی صنعتی در حوزه دامی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =