کد خبر : 283640
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
-

نمایشگاه صنایع دستی؛ شاید وقتی دیگر

نمایشگاه صنایع دستی؛ شاید وقتی دیگر

از همان زمان (حدود دو ماه و نیم قبل) که مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد که قصد برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی را دارند، یک امای بزرگ به نام کرونا پیش‌روی این خبر قرار داشت. حالا معاون صنایع‌دستی کشور با اعلام لغو این تصمیم، برگزاری نمایشگاه را به «بعد از حذف محدودیت‌های کرونایی و واکسیناسیون عمومی» موکول می داند.

به گزارش عصرقائم، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ابتدا قرار بود سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف، از یکم الی هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین­‌المللی تهران برگزار شود اما این تاریخ به تعویق افتاد تا سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در تاریخی جدید به ۲۷ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ موکول شود. اما در نهایت این تاریخ هم عملی نشد تا پویا محمودیان اعلام کند که با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه و سلامت هنرمندان زمان برگزاری آن به بعد از حذف محدودیت‌های کرونایی و واکسیناسیون عمومی موکول شد.

نمایشگاه‌های ملی صنایع‌دستی قبلا ۱۰ ژوئن برابر با ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع‌دستی برگزار می‌شد اما در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، این نمایشگاه‌ها برگزار نشد و البته جزو یکی از مطالبات اصلی همه هنرمندان برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی با همان کیفیت قبل از شیوع کرونا بوده است.

با این همه معاون صنایع‌دستی کشور نویده داده است که با تاکید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این نمایشگاه در اولین و مناسبت‌ترین زمان با استاندارد و کیفیت‌ قابل ملاحظه و با اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب برگزار شود.

نمایشگاه صنایع دستی؛ شاید وقتی دیگر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 6 =