کد خبر : 283661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

مهدی حسن‌نژاد شهردار امامزاده عبدالله آمل شد

مهدی حسن‌نژاد شهردار امامزاده عبدالله آمل شد

در مراسمی مهدی حسن نژاد که معاون سابق شهرداری شهرداری آمل بود، بعنوان شهردار جدید شهر امامزاده عبدالله معارفه شد.

به گزارش عصرقائم، با حضور معاون عمرانی فرماندار آمل، مجیدی کیا رئیس شورای شهر آمل، امام جمعه امامزاده عبدالله و اعضای شورای شهر امامزاده، شهردار امامزاده عبدالله ع تودیع و معارفه شد.

حجت السلام حسین حسین زاده برسمنانی در این مراسم گفت: شهردار باید با سعه صدر، تفاهم و جدیت طرح های که به دلایل مختلف چون مالی به نتیجه نرسیده با حمایت شورای شهر به اتمام برساند.

وی با بیان اینکه مسئولین شورای شهر باید اخلاق مدار باشند، عنوان کرد: شورای شهرو شهرداری امامزاده عبدالله ع، باید از نظر اخلاق قوی باشند چرا که نام امامزاده عبدالله ع بر این شهر نامگذاری شده است.

امام جمعه امامزاده عبدالله تصریح کرد: شورای بخش هم دست شورای شهر را بگیرند، از استان بودجه ها را برای تکمیل پروژه گرفته شود تا با وحدت و همدلی به پیشرفت و توسعه شهر تلاش کنیم.

در این مراسم از زحمات مجید حسنی شهردار سابق امامزاده عبدالله تقدیر و تشکر شد و مهدی حسن نژاد که معاون سابق شهرداری شهرداری آمل بود، بعنوان شهردار جدید این شهر معارفه شد.

شهر امامزاده عبدالله بعد از شهر گزنک، رینه، دابودشت، آمل پنجمین شهر شهرستان آمل محسوب می‌شود، که بیش از ۷ هزار نفر جمعیت ثابت و دو هزار نفر جمعیت غیر ثابت دارد.

شهر امامزاده عبدالله در کنار مقبره امامزاده عبدالله قرار دارد که از تیر ماه سال ۹۱ از مجموعه سه روستای سابق اسکومحله ، کاسمده، اسپند تشکیل و تاسیس شد.

مهدی حسن‌نژاد شهردار امامزاده عبدالله آمل شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 2 =