کد خبر : 283651
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
-

قالیباف انتخاب مجدد رئیس مجلس دومای روسیه را تبریک گفت

قالیباف انتخاب مجدد رئیس مجلس دومای روسیه را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، ضمن تبریک انتخاب مجدد والودین به عنوان رئیس مجلس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه، همکاری‌های تهران – مسکو را موجب تحکیم امنیت و آرامش در منطقه عنوان کرد.

به گزارش عصرقائم، متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به ویاچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه به شرح زیر است:

جناب آقای ویاچسلاو والودین

رئیس محترم دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه

عالیجناب؛

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه ابراز نمایم.

با توجه به نقش مهم پارلمان‌ها در تقویت روابط دوستانه دوجانبه و با تاکید بر سیاست‌های راهبردی دو کشور، امیدوارم در دوره پیش‌رو با بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی‌های بالقوه به‌ویژه همکاری‌های پارلمانی، شاهد توسعه روزافزون مناسبات فی‌مابین در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

اعتقاد راسخ دارم، همکاری‌های تهران – مسکو موجب تحکیم امنیت و آرامش در منطقه خواهد بود، در این راستا مجلس شورای اسلامی از هر اقدامی برای تعمیق تعاملات فی‌مابین استقبال می‌کند.

فرصت را مغتنم شمرده، سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه را آرزومندم.

قالیباف انتخاب مجدد رئیس مجلس دومای روسیه را تبریک گفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =