کد خبر : 283630
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
-

تقابل کورک و کوبیاک در لیگ والیبال ژاپن

تقابل کورک و کوبیاک در لیگ والیبال ژاپن

ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به ژاپن بازگشت.

به گزارش عصرقائم،  میشل کوبیاک ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان پس از اتمام کارش در تیم ملی والیبال لهستان به ژاپن بازگشت تا برای تیم باشگاهی‌اش بازی کند. تیم ملی والیبال لهستان که موفق نشد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو روی سکو بایستد با انتقادات زیادی رو به رو شد.

پاناسونیک پنترز ژاپن به تازگی در شبکه اجتماعی خود خبر از بازگشت کوبیاک به تمرینات این تیم داده است. کاپیتان ۳۳ ساله تیم ملی لهستان که از سال ۲۰۱۶ برای تیم  پاناسونیک پنترز بازی می‌کند، یک سال دیگر قرار داد خود را با این تیم تمدید کرد تا تکلیف این ستاره والیبال جهان برای فصل آینده مشخص شود.

بارتوش کورک ستاره دیگر والیبال لهستان هم امسال تصمیم گرفت در لیگ والیبال ژاپن بازی کند. در افتتاحیه لیگ ژاپن قرار است هم تیمی های کورک و هم تیمی های کوبیاک مقابل یک دیگر قرار بگیرند. این بازی شنبه ۲۴ مهر پیگیری خواهد شد.

کوبیاک از سال ۲۰۱۶ بازیکن باشگاه ژاپنی بوده است.  این بازیکن با تمیش در لیگ والیبال ژاپن دو بار قهرمان(۲۰۱۸، ۲۰۱۹) و دو بارنایب قهرمان (۲۰۲۰، ۲۰۲۱) شده است. همچنین این تیم ژاپنی با کوبیاک موفق به کسب نقره مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا (۲۰۱۹) بوده است.

لازم به ذکر است که بارتوش کورک در سال ۲۰۲۰ به ولف داگ ژاپن پیوست.

تقابل کورک و کوبیاک در لیگ والیبال ژاپن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 1 =