کد خبر : 283672
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

عصبانیت بلندگوی بن‌سلمان از ورود موفق و حرفه‌ای جوانان بسیجی به میدان تولید بازی‌های رایانه‌ای

عصبانیت بلندگوی بن‌سلمان از ورود موفق و حرفه‌ای جوانان بسیجی به میدان تولید بازی‌های رایانه‌ای

شب گذشته شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال در یک گزارش خبری در برنامه زیر ذره‌بین به تولید بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت» واکنش نشان داد.

به گزارش عصرقائم، «فرمانده مقاومت» عنوان سومین بازی حرفه‌ای سه بعدی است که با همت و هنر جوانان بسیجی در موسسه «منادیان بصیرت» با مدیریت «سازمان فضای مجازی بسیج» بر اساس ماجرای واقعی نجات مردم شهر آمرلی از محاصره داعش توسط شهید سلیمانی، تولید شده است.

ایران اینترنشنال در گزارش خود با اعتراف ضمنی به کیفیت فنی و گرافیک این بازی اکشن که در سطح بالاترین استانداردهای جهانی است، تلاش کرد آن را کپی‌برداری از نمونه‌های معروف آمریکایی معرفی کند؛ اما عدم اشاره به استدلالهای فنی و تخصصی یا گفتگونکردن با کارشناسان فنی و هنری حوزه گیم از یکسو و تاکید بیش از اندازه گزارشگر بر حاشیه‌سازی کاذب سیاسی حول بازی از سوی دیگر، بیش از هر چیز عصبانیت این رسانه سعودی-صهیونیستی از ورود جمهوری اسلامی به باشگاه بازی‌سازهای حرفه‌ای دنیا را نشان داد.
نکته بامزه گزارش غیرحرفه‌ای ایران اینترنشنال این بود که متن گزارش در کوچکترین اطلاعات و داده‌های خبری در مورد بازی، پر از اشتباه و غلط فاحش بود. حتی اسم بازی که مدتهاست تغییر کرده با همان عنوان اولیه ژنرال در سایه معرفی شد و بامزه‌تر آنکه موسسه منادیان به بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای منسوب شد و بیش از نیمی از وقت گزارش به بررسی سوابق اعضای سابق(!) هیات مدیره این بنیاد گذشت!
گویا عصبانیت از موفقیت بزرگ جوانان بسیجی ایران به قدری به گردانندگان این شبکه فشار آورده که حتی زحمت یک جستجوی ساده اینترنتی را هم به خودشان ندادند و یک خبرنگار ناشی که هنوز نمیداند نام خبرگزاری حوزه، شبستان نیست(!)، توانسته یک گزارش پر از اشتباه را به آنها قالب کند!
بازی «فرمانده مقاومت» در ژانر اکشن اول شخص با اسلحه گرم تولید شده و قرار است در هفته بسیج رونمایی و وارد بازار شود.
عصبانیت بلندگوی بن‌سلمان از ورود موفق و حرفه‌ای جوانان بسیجی به میدان تولید بازی‌های رایانه‌ای
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =