کد خبر : 283583
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

آشنایی با انواع روشویی کاشانی

آشنایی با انواع روشویی کاشانی

با پیشروی معماری و دکوراسیون داخلی به سوی سبک مدرن، ویژگی های همه عناصر دستخوش تغییر شده اند. مُدرنیزاسیون معماری فقط به شکل ساختمان محدود نمی شود، بلکه گستره بزرگی از اشیاء و لوازم را در برمی گیرد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام ژیمان، سرویس بهداشتی و حمام نیز از این منطق پیروی نموده و طراحی آن ها متحول شده است. با کمی خلاقیت می توان این فضاها را به یک شاهکار هنری مبدل نمود که چشم هر بیننده ای را به خود درگیر نماید. سنخیت و تناسب کلیه اجزای به کار رفته در سرویس بهداشتی و حمام می تواند یکی از المان های جذاب تر شدن آن باشد.
یکی از اجزایی که مستقیماً بر روی ظاهر سرویس بهداشتی تأثیر بسزایی می گذارد، استفاده از انواع کاسه روشویی لوکس می باشد.

انواع کاسه روشویی

متریال مورد استفاده در انواع کاسه روشویی ، کوارتز ، سرامیک ، شیشه ، فلز مس می باشد و در دو نوع ساده و طرح دار عرضه می گردند.

کاسه روشویی طرح دار ؛ یکی از عناصر دکوراتیو

کاسه روشویی طرح دار را می توان به عنوان به روزترین و لوکس ترین روشویی های تولید شده در چند سال گذشته یاد نمود که جذابیت بصری فوق العاده ای دارند و دست طراحان را باز می گذارند تا بتوانند طرح هایی الهام گرفته از طبیعت یا هر آنچه در تصورات خود دارند را به واقعیت تبدیل نموده و آثار هنری متفاوتی را خلق نمایند. بنابراین اگر کاسه روشویی را یک عنصر دکوراتیو بمانیم، بیراه نگفته ایم!

مزایای انواع کاسه روشویی روکار

اگر مساحت سرویس بهداشتی شما، کم است و فضای کوچکی در اختیار دارید، روشویی کاسه ای روکار می تواند استفاده بهینه از فضا را برایتان فراهم آورد و این امکان را ایجاد می کند تا از تجهیزات بهداشتی بیشتری در کنار آن استفاده نمایید. به دلیل ارتفاع بیشتری که دارد (چون بر روی سطح کابینت قرار می گیرد)، شستشوی دست ها آسان تر انجام می پذیرد و نیازی به خم شدن کمر خصوصاً برای افراد قد بلند نمی باشد. برای استفاده در کنج یا گوشه ها انتخاب مناسبی می باشد.

در صورتی که هر چند سال یک بار عادت به تغییر رنگ دکوراسیون منزل خود دارید، قابلیت تعویض این نوع روشویی می تواند از بهترین مزایای آن به شمار رود زیرا به آسانی از سطح کابینت جدا شده و شما می توانید آن را با رنگ و طرح دلخواه جابجا نمایید.

روشویی روکار کاسه ای این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا از شیرآلات توکار استفاده نمایید که با نصب آن در داخل دیوار، فضای کمتری از محیط را اشغال خواهند نمود. همچنین می توانید رنگ شیرآلات را با آن ست نموده و با یک نورپردازی جذاب و استفاده از اکسسوری های مدرن، زیبایی آن ها را بیشتر نمایید.

دکوراسیون مدرن یا کلاسیک؟

اگر انتخاب شما روشویی کاسه ای می باشد ولی نگران این هستید که آیا با سبک دکوراسیونتان همخوانی دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اغلب این نوع از روشویی ها برای دکوراسیون مدرن طراحی شده اند ولی در بین آن نمونه هایی هم وجود دارند که کاملاً درخور دکوراسیون کلاسیک هستند. بنابراین می توان آن را برای استفاده در هر دو سبک مدرن و سنتی پیشنهاد نمود.

چند نکته به هنگام خرید انواع کاسه ای روشویی

جنس و مواد به کار رفته در روشویی از اهمیت زیادی برخوردار است. برای آن که سال ها دوام داشته باشد ، باید در زمان خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

لعابی که سطح آن را پوشانیده شفاف باشد.

در برابر مواد شوینده ضعیف و قوی مقاوم باشد و تغییر رنگ ندهد، کدر نشود و آلودگی ها به آسانی از آن زدوده گردد.

آثاری از خط و خش روی آن وجود نداشته باشد.

از یک برند معتبر باشد و تنها زیبایی ظاهری ملاک انتخابتان نباشد.

رنگ آن متناسب با دیزاین سرویس بهداشتی باشد.

رنگ بندی های نسل جدید روشویی فانتزی

یکی از رنگ های جدید که میان طراحان داخلی پرطرفدار شده است، کاسه روشویی مشکی رنگ است.
روشویی به رنگ مشکی در مرکز توجه دیزاین سرویس بهداشتی و حمام قرار می گیرد و تضاد فوق العاده میان آن با رنگ سفید سایر تجهیزات بهداشتی، فضایی چشمگیر خلق می نماید که برای هر بیننده ای جذابیت بصری دارد.

روشویی طرح دار به رنگ سفید متفاوت تر از آنچه که در تصورتان هست می باشد و نگارگری ها و نقش بندی های بسیار زیبای آن یک شگفتانه برای منزل نو به حساب می آیند.

کاسه روشویی لوکس

از شیک ترین مدل کاسه روشویی ها، انواع آبکاری شده با طلا هستند که بهترین گزینه برای ساختمان های مجلل و فوق لاکچری می باشند. هارمونی خوبی با شیرآلات برنجی و کابینت های سنگی دارند و دارای بالاترین قیمت هستند.

انواع کاسه روشویی خارجی ژیمان

روشویی های ساده و طرح دار تولید شرکت اسپانیایی یک انتخاب مناسب برای افرادی است که می خواهند با یک تیر دو نشان بزنند!
اول آن که به دنبال کیفیت و جنس مرغوب می گردند و دوم، راز زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی را در آمیخته شدن هنر و خلاقیت می دانند.

روشویی های کاسه ای ژیمان در دو نوع ساده و طرح دار موجود می باشند. این محصولات علاوه بر کیفیت بالای متریال اولیه، زیبایی منحصر به فردی دارند که در کمتر خانه ای می توان مشابه آن را پیدا نمود. شما می توانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی و انتخاب تجهیزات جانبی خاص و متفاوت حمامی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید!

آشنایی با انواع روشویی کاشانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =