کد خبر : 283511
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
-

واکنش پریچهره به تجمع کارمندان اداره کل تهران مقابل وزارت ورزش

واکنش پریچهره به تجمع کارمندان اداره کل تهران مقابل وزارت ورزش

در پی حضور جمعی از کارمندان ادارات ورزش و جوانان استان تهران مقابل وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان، مشکلات پیش رو را ناشی از شرایط کرونا اعلام کرد و تاکید داشت: به‌طور جدی پیگیر رفع کاستی‌ها و مطالبات همکارانم هستم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، نصرالله پریچهره با اشاره به این مهم که صدای همکارانم را شنیدم و پیش‌از این نیز به مشکلات واقف بوده ام، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده که عمدتاً منجر به تعطیلی درازمدت اماکن و مجموعه‌های ورزشی شد، درآمد ماهیانه این اداره‌کل از مبلغ ۲۷ میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و با توجه به پرداخت ۱۳ میلیارد تومان حقوق به کارمندان و کارکنان عملاً با ۳ میلیارد تومان کسری بودجه مواجه شدیم و نزدیک به دو سال است که این مشکلات گریبان ورزش تهران را گرفته‌است.

وی گفت: از همکاران هیاتی عزیزم که تا امروز با سعه‌ صدر مشکلات را به جان خریده اند، تشکر می‌کنم و طی ماه‌های اخیر به‌طور جدی پیگیر مطالبات و مشکلات آن‌ها بوده ام و ان‌شاءالله با حمایت مسئولان و مدیران ارشد در اسرع وقت نسبت‌ به حل مشکلات این عزیزان اقدام خواهیم کرد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: آنچه که مسلم است انتقادات و اعتراضات باید از مسیر درست خود انجام شود. همکارانم خوب می‌دانند که طی ده ماه گذشته تلاش خوبی برای رفع مشکلات آن‌ها داشته‌ایم و به اهداف خود نزدیک شده‌ایم، اما اگر قرار باشد جمعی ناخواسته، تلاش های مان را به چالش بکشند و در این مسیر، التهاب ایجاد کنند، در حرکت رو به جلوی ما هم وقفه ایجاد خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم از طریق وزارت ورزش و جوانان، سازمان امور استخدامی کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس، جهت دریافت کد شناسه و تبدیل وضعیت کارکنان تلاش بیشتری صورت گیرد، البته مقام عالی وزارت به این‌ موضوع واقف هستند و به‌طور حتم دستور پیگیری را به معاونین محترم خواهند داد.

پریچهره در پایان گفت: امروز متأسفانه در این تجمع صحبت از فساد شده‌، انتظار ما این است که مستند به این فسادها اشاره شود، چراکه تنها با اتکا به شعارها نمی‌توان به جلو حرکت کرد. قطعا انتقاد خوب است، اما راهکارها مهم‌تر هستند. توقع داریم برای آنکه به این‌گونه حرکت‌ها خدشه وارد نشود، موارد و مشکلات به شکل مستند ارائه گردند. بسیار خوشحال خواهیم شد که موارد فساد و گلوگاه‌های فساد در ورزش تهران با مراجعه حضوری به واحد بازرسی و حراست اداره‌کل و به‌طور مستند عنوان شود تا قابل پیگیری باشند .

واکنش پریچهره به تجمع کارمندان اداره کل تهران مقابل وزارت ورزش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 3 =