کد خبر : 283451
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

راهکاری نوین و موثر جهت خرید، فروش و اجاره ملک، با آریامرز!

راهکاری نوین و موثر جهت خرید، فروش و اجاره ملک، با آریامرز!

با استفاده از راهکاری نوین در زمینه خرید، فروش یا اجاره ملک که توسط آریامرز ارائه می شود، دیگر نگران دردسرهای خرید یا فروش ملک نباشید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام آریامرز، سقف بالای سر، همیشه یکی از مهمترین مسائلی است که فکر بشر را به خود درگیر کرده است. وجود محل امنی برای زندگی، یکی از نیازهای اصلی هر موجود زنده‌ای است. اما این مسئله چقدر ذهن شما را مشغول کرده است؟ آیا در تهران به دنبال خرید یا اجاره آپارتمان هستید؟ یا در شهرهای بزرگ و کوچک دغدغه خرید یا اجاره ملکی را دارید؟

راهکاری نوین و موثر جهت خرید، فروش و اجاره ملک با آریامرز!

فرقی نمی‌کند به دنبال اجاره یک واحد ۲۰ متری در شهری کوچک و بی‌هیاهو باشید یا خرید یک ویلای ۱۰۰۰ متری در شهری بزرگ و صنعتی! همانطور که اجاره آپارتمان در تهران مشکل است، خرید و یا فروش خانه در اصفهان، مشهد، کرج و… هم دردسرهای زیادی دارد. اما نگران نباشید در ادامه با ما همراه باشید تا با راهکار موثر آریامرز برای رفع این مشکل، آشنا شوید.

با این همه مشکلات موجود، راه حل چیست؟

چه می‌شود اگر کسی که قصد فروش و یا اجاره ملکی را دارد، مجبور نباشد مدت‌های طولانی به انتظار مشتری بماند یا وقت گران مایه خود را صرف این کند که با چندین بنگاه املاک در رفت و آمد باشد که شاید مشتری خوبی به دست آورد!

چه می‌شود اگر کسی که قصد خرید و اجاره ملکی را دارد، بتواند عکس آن را از نزدیک ببیند و همان موقع تصمیم به رد یا یازدید از ملک گرفته و در این ترافیک و شلوغی، مجبور به رفت و آمد نباشد؟

چه می‌شود اگر مشاورین املاک، بتوانند با طیف وسیعی از مشتریان در ارتباط باشند و خرید و فروش ملک را بدون محدودیت زمانی و مکانی انجام دهند؟

چه می‌شود اگر کسی که به دنبال ساخت و ساز است، به راحتی به مشاوران، ساختمان سازان و طراحان دکوراسیون به صورت یکجا دسترسی داشته باشد؟

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی همه ابعاد زندگی ما را در بر گرفته و می‌توانیم تنها با یک کلیک، به راحتی و بدون دردسر، از خدمات آن استفاده کنیم. در همین راستا، آریامرز، بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی و مکانی، می تواند به همه خواسته‌ها و نیازهای شما در رابطه با مسکن پاسخ دهد.

ما در آریامرز از طریق وب سایت و اپلیکیشن، بستر مناسبی برای مشاوران املاک، خریداران، فروشندگان ملک، مهندسین، طراحانو سایر متخصصین فعال در بازار املاک ایران فراهم کرده‌ایم تا در یک محیط پویا، دسترسی به نیازهای افراد را فراهم کنیم.

راهکاری برای فروشندگان ملک

اگر قصد فروش یا اجاره ملکی را دارید، تنها با چند کلیک و به راحتی می‌توانید ملک خود را برای فروش یا اجاره ثبت نمایید. با ثبت نام در وب سایت یا دریافت اپلیکیشن آریامرز، می‌توانید آگهی ملک خود را به همراه تصاویر، فیلم تور مجازی و سه بعدی و تمام جزئیات به رایگان ثبت نمایید و از سراسر ایران مشتری داشته باشید.

راهکاری برای خریداران

اگر به دنبال خرید آپارتمان در تهران، کرج، مشهد، اصفهان و همه شهرهای کوچک یا بزرگ هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن آریامرز یا ورود به وب سایت آریامرز، در هر منطقه، با هر بودجه، متراژ و… زمین، آپارتمان، ویلا و دفتر کار مورد نظر خود را برای خرید یا رهن و اجاره پیدا کنید. با فروشنده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و پس از مشاهده عکس‌ها و تور مجازی و همچنین تصاویر سه بعدی، قرار بازدید بگذارید.

راهکاری برای مشاورین املاک

اگر شما آژانس املاک دارید یا مشاور املاک هستید، با ثبت اطلاعات املاک در دسترس خود، می‌توانید مشتریانی از سراسر ایران داشته باشید و اقدام به خرید یا فروش ملک کنید. ثبت نام و ثبت املاک به تعداد نامحدود و به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین دسترسی به پیام رسان داخلی آریامرز، مدیریت ارتباط با مشتریان با قابلیت ثبت یادداشت و جزییات کامل برای هر مشتری، تشکیل تیم با مشاوران و متخصصانی در هر نقطه از ایران و اشتراک‌گذاری فروش‌های گذشته و دیدگاه‌های ثبت شده از طرف مشتریان،آگاهی از جستجوی‌ها و خانه های مورد علاقه مشتریان قبل از برقراری تماس با آنها، سیستم یادآور و مدیریت انجام کارها و ارسال نوتیفیکیشن یادآوری در زمان‌های مشخص شده، مدیریت فایل‌های املاک و ویرایش اطلاعات آن ها در هر زمان، بخشی از این خدمات است. شما تنها از ابزاری برای خرید و فروش استفاده نمی‌کنید بلکه مدیریت زمان، مشتریان و فایلهای خود را در دست دارید!

راهکاری برای مهندسین ساختمان و طراحان دکوراسیون

وجود جای خالی برای مهندسین ساختمان و طراحان دکوراسیون در فرایند یافتن املاک، آریامرز را بر آن داشت تا از تخصص این مجموعه جهت ارائه خدمات به مشتریان استفاده کند. در همین راستا، کسانی که ملک نیمه کاره‌یا ساختمانی قدیمی را خریداری کرده‌اند و نیاز به تغییرات دارند، به راحتی می‌توانند از خدمات مهندسین و طراحانی که اطلاعات و نمونه کارهای خود را ثبت کرده‌اند، استفاده کنند. امکان جستجوی راحت متخصصین بر اساس فیلترهای متنوع، امکان برقراری تماس مستقیم با آنها از طریق پیام رسان آریامرز، همچنین جستجو در بین طرح های دکوراسیون ثبت شده توسط آنها از جمله خدماتی است که در اپلیکیشن آریامرز در دسترس است.

در نهایت، از تکنولوژی بهتر بهره ببرید!

امروزه زمان استفاده از روش‌های سنتی، زمان‌بر و خسته کننده برای خرید، فروش و اجاره ملک به پایان رسیده است. با استفاده از جدیدترین و به روزترین امکانات می‌توان به صورت مستقیم از ارتباط میان مشتری و فروشنده، بدون محدودیت زمانی و مکانی و البته به صورت رایگان بهره برد. آریامرز در این زمینه پیشرو بوده و با ارائه  وب سایت و اپلیکیشن و همچنین استفاده از هوش مصنوعی شما را به رویاهایتان نزدیک می‌کند.

راهکاری نوین و موثر جهت خرید، فروش و اجاره ملک، با آریامرز!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شش =