کد خبر : 283453
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

داودی نژاد: باید شش هفت گل در نیمه اول به مقاومت می‌زدیم

داودی نژاد: باید شش هفت گل در نیمه اول به مقاومت می‌زدیم

سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان گفت: در نیمه اول بازی با مقاومت باید شش هفت گل به این تیم می‌زدیم اما چوب جوانی خودمان را خوردیم.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا داودی‌نژاد سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان در گفت‌وگو ، پس از شکست تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال، گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول به سود ما بود و در نیمه دوم به سود مقاومت. ما تیم جوانی داریم ولی این را می‌گویم که وقتی تیم ملی از جام جهانی برگشت همه از بالا بودن رده سنی این تیم صحبت کردند و باید به باشگاه حفاری با این روندی که در پیش گرفته تبریک گفت که شجاعت داشت و جوانگرایی کرد. در سال‌های آینده بازیکنان ما را در تیم‌های ملی می‌بینید.

وی افزود: به تیم مقاومت تبریک می‌گویم اما ای کاش بازیکنان ما با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند تا بتوانیم برتری خود را حفظ کنیم.

داودی نژاد ادامه داد: باید در نیمه اول شش هفت به مقاومت گل می‌زدیم اما جوان هستیم و دنبال ساختن تا بتوانیم در کنار حفظ سهمیه، بازیکنان زیادی را پرورش دهیم.

وی در پایان با اشاره به داوری بازی گفت: قبول دارم اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما تیم‌ها هم زحمت می‌کشند. گل دوم را روی اخراج بازیکن خودمان خوردیم اما داور می‌توانست مدیریت کند در حالی که آن صحنه حتی کارت زرد هم نداشت و امیدوارم این امتیاز مقاومت منوط بر اشتباه داوری نباشد.

داودی نژاد: باید شش هفت گل در نیمه اول به مقاومت می‌زدیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − یک =