کد خبر : 283388
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
-

وکیل تخلیه برای احقاق حقوق شما

وکیل تخلیه برای احقاق حقوق شما

امروزه تعداد قراردادهای اجاره بسیار بیشتر از گذشته است و به همین علت نیز دعاوی مربوط به آن نیز بسیار زیاد است. یکی از دعاوی مهمی که معمولا در دادگاه ها مطرح می گردد، مربوط به تخلیه ملک توسط مستاجر و حقوق متقابل مالک و مستاجر نسبت به یکدیگر می باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام گروه وکلای پارسا، آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که با مستاجر خود دچار مشکل شوید؟ در مورد تصرف عدوانی و تخلیه ید چه می دانید؟ اگر فردی ملک شما رو تصرف کند و حاضر به تخلیه ملک نشود، از چه راه قانونی برای جلوگیری از تضییع حقوق خود استفاده کنیم؟ در مورد وکیل تخلیه چه می دانید؟

وکیل تخلیه همان کسی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. وکیل برای تخلیه از تمامی نکات حقوقی و قانونی مربوط به تخلیه آگاهی دارد و می تواند به شما کمک کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن حکم تخلیه ملکتان را از طریق مراجع قضایی دریافت کنید.

 وکیل تخلیه در پرونده‌های تصرف عدوانی و تخلیه ید

از طرفی دیگر تعداد دیگری از پرونده‌های حقوقی مانند تخلیه ید و تصرف عدوانی نیز به مبحث قانونی تخلیه مرتبط می باشند و متصرفان و دیگر افراد باید با درخواست مالک ملک آنجا را تخلیه کنند. اما سوال اساسی و بسیار مهم آن است که اگر به این موضوع توجه نشود و مستاجر یا متصرف و دیگر افراد، حتی با درخواست مالک نیز از ملک خارج نشوند و آنجا را تخلیه نکنند، تکلیف چیست؟ چه کسی می تواند در این زمینه به افراد کمک کند تا در جهت احقاق حقوق خود قدم بردارند؟

وکیل تخلیه می تواند در زمینه تمامی پرونده هایی که شما نیاز به حکم قانونی برای تخلیه ملک تان دارید به شما کمک کند. هنگامی که در مورد دعاوی تخلیه ید و تصرف عدوانی صحبت می کنیم، این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که اصلا دقیقا تعریف قانونی این دعاوی چیست؟

بر اساس ماده ۱۷۱ قانون مدنی، سرایدار، خادم، کارگر و به طور کلی هر امین دیگری، چنانچه پس از ده روز از تاریخ ابلاغ اظهارنامه مالک یا ماذون از طرف مالک یا کسی که حق مطالبه دارد مبنی بر مطالبه مال امانی، از آن رفع تصرف ننماید، متصرف عدوانی محسوب می شود.

دعوای تخلیه مربوط به معاملات با حق استرداد و رهنی و شرطی و نیز در مواردی که بین صاحب مال و امین یا متصرف قرارداد و شرایط خاصی برای تخلیه یا استرداد وجود داشته باشد، مشمول این قانون نخواهند بود.

توجه داشته باشید که غصب استیلاء بر حق غیر است به نحو عدوان اثبات ید بر مال غیر بدون مجوز هم در حکم غصب است. اگر کسی که مالی به عاریه یا به ودیعه و امثال آنها در دست اوست منکر گردد از تاریخ انکار در حکم غاصب است.

 وکیل تخلیه را جدی بگیرید!

اگر شما نیز دچار مشکلات قانونی در پرونده های مختلف مربوط به اجاره، غصب، تصرف عدوانی و…. شده اید و نمی توانید به عنوان مالک، ملک خود را از افراد دیگر پس بگیرید و از آنان را از آنجا خارج کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که در سریعترین زمان ممکن به وکیل تخلیه گروه حقوقی متخصص وکلای پارسا مراجعه نمایید.

وکیل تخلیه برای احقاق حقوق شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =