کد خبر : 283265
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
-

پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی: آمریکا یک کانتینر وسائل می آورد ما ۲ یا ۳ چمدان!

پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی: آمریکا یک کانتینر وسائل می آورد ما ۲ یا ۳ چمدان!

پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی در رقابت های جهانی نروژ گفت: ما به لحاظ داشتن امکانات از کشورهایی مثل ژاپن، آمریکا و روسیه خیلی عقب تر هستیم.

به گزارش عصرقائم، دکتر رامین امیرساسان با تاکید بر اینکه فدراسیون کشتی تا حد توان تمامی امکانات لازم برای ملی پوشان کشتی را فراهم کرده است، گفت: ما هر خواسته ای از فدراسیون داشتیم انجام شد. مثلا همین که ۳ روز قبل از آغاز مسابقات به نروژ آمدیم به ما خیلی کمک کرد تا در بحث کنترل وزن کشتی گیران و برنامه غذایی آن ها موفق تر باشیم. بحث کنترل وزن در کشتی گیران بر اساس درصد چربی و عضلانی بودن ورزشکاران به ۳ بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود و بر اساس ویژگی بدنی کشتی گیران برای آن ها برنامه های مختلفی را تدارک می بینیم.

پزشک‌تغذیه تیم های ملی کشتی، افزود: معمولا ما ۶۰ درصد مربوط به کاهش وزن کشتی گیران را در مبدا و ۴۰ درصد را در مقصد و محل برگزاری مسابقات انجام می دهیم و حمایت فدراسیون برای ۳ روز زودتر رسیدن به محل مسابقات باعث شد بنده ۳ شب در بحث غذایی و کنترل وزن کشتی گیران برنامه ریزی کنم.

وی با بیان اینکه امکانات ما با کشورهایی مثل آمریکا، روسیه و ژاپن قابل قیاس نیست، گفت: ما با ۲ یا ۳ چمدان وسایل از ایران به نروژ آمدیم اما اینجا دیدیم آمریکایی ها با کانتینر وسایلشان را آوردند و وسایلی مثل چند تخت ماساژ و … را نیز همراه دارند و اصلا به لحاظ کیفیت امکانات قابل قیاس نیستیم.

پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی: آمریکا یک کانتینر وسائل می آورد ما ۲ یا ۳ چمدان!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =