کد خبر : 283281
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

تشریح جزئیات پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم کنکور

تشریح جزئیات پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم کنکور

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ۲۴ مهر ماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.

به گزارش عصرقائم، کلیه پذیرفته‌شدگان اعم از ورودی نیمسال اول و دوم آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موظف بودند به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام خود در این دانشگاه اقدام کنند.

ثبت‌نام  پذیرفته‌شدگان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که از ۱۱ مهر شروع شده بود، ۱۴ مهر پایان یافت.

پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز از  ۲۴ تا ۲۷ مهر ماه فرصت دارند ثبت نام خود را انجام دهند.

پذیرفته‌شدگان جهت ثبت نام اینترنتی باید از مرورگر فایر فاکس و کروم استفاده و در بخش نوع کاربری “دانشجویان جدیدالورود” را انتخاب کنند.

پذیرفته‌شدگان باید بعد از تکمیل ثبت‌نام اینترنتی و تائید توسط دانشکده مربوطه و انجام مراحل انتخاب واحد نسبت به ارسال اصل کلیه مدارک درخواستی به آدرس دانشکده و از طریق پست سفارشی با دریافت کد رهگیری اقدام کنند و در صورت عدم دریافت اصل مدارک ثبت نام طی ۲۰ روز بعد از ثبت نام اینترنتی ثبت نام، لغو و دانشجوی انصرافی محسوب شده و مشمول آئین‌نامه‌های انصراف می‌شوند.

پذیرفته‌شدگان باید بر اساس سهمیه فرم‌ها را دریافت، تکمیل و امضاء و هنگام ثبت نام اینترنتی اسکن فرم‌ها را بارگذاری کنند و اصل فرم‌های امضا شده را همراه با سایر مدارک ارسال کنند.

پذیرفته‌شدگان پردیس خودگردان ملزم به تهیه سفته به مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای مقطع دکترای عمومی و ۱۰ میلیون تومان برای مقطع کارشناسی با پشت نویسی و امضای دو ضامن و ارسال آن همراه با مدارک هستند.

تشریح جزئیات پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم کنکور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + یک =