کد خبر : 283304
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
-

بعد از ۸ سال موفق شدم یک شکارچی را جلوی دوربین بیاورم

بعد از ۸ سال موفق شدم یک شکارچی را جلوی دوربین بیاورم

به گفته تهیه کننده مستند «تنهایی» برنامه امشب به شکارچی اختصاص یافته که بعد از هشت سال حاضر شده است جلوی دوربین بیاید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی برنامه، «سعید نبی» ـ تهیه کننده مجموعه «مستند تنهایی» ـ درباره قسمت جدید این برنامه توضیح داد: امشب یکی از حساس ترین قسمت های مجموعه مستند تنهایی پخش خواهد شد که موضوع آن درباره زندگی یک شکارچی است که بعد از هشت سال موفق شدم رضایتش را جلب کنم تا جلوی دوربین بیاید.

وی ادامه داد: بعد از جلب رضایت این شکارچی ما حدود پنج سال با هم در پارک ملی گلستان جلوی دوربین رفتیم و من قصه دراماتیک اما مستند زندگی او را در طبیعت به تصویر کشیدم.

نبی افزود: در این قسمت می بینید که این شکارچی چگونه با مرالها و سایر حیات وحش جنگل حرف می زند و با تکنیک های بسیار خاصی حیات وحشی که در دل طبیعت وجود دارد، را به کنار خودش می آورد.

این کارگردان سپس گفت: امیدوارم این مستند به حدی اثرگذار باشد که دیگر نبینیم شکارچی حیات وحش را شکار کرده و بدن خون الود او لبخند غرور بزند.

در برنامه این هفته تصاویر بکری از مرال یا همان گوزن پارک ملی گلستان هم دیده می شود. مرال هایی که در فصل گاو بانگی به نوعی با اسماعیل پنج پلنگ صحبت می کنند و این شکارچی هم با فریب آنها اقدام به شکار این حیوانات می کند تا زندگی خود را بگذراند.

بنابراین گزارش، «مرال کشی» نام قسمت این هفته از مجموعه مستند «تنهایی» است که به کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی و تهیه کنندگی سعید نبی ساعت ۲۳ و ۴۵ از شبکه یک پخش می شود.

همچنین در برنامه «درنگ تنهایی» که به تحلیل هر قسمت از مستند تنهایی می پردازد، رمضانعلی رستاقی – رییس اسبق پارک ملی گلستان و مرتضی نادری – استاد محیط زیست دانشگاه که صاحب کتب بسیاری در این زمینه است و سعید نبی با اجرای عبدالرضا امیراحمدی حضور دارند.

سایر عوامل این مستند عبارتنداز: تدوین: محمود یارمحمدلو، طراحی صدا: بهروز شهامت، صداگذاری و ساخت موسیقی: حسن شبانکاره، تصویربرداری: رضا تیموری و رضا عبیات.

بعد از ۸ سال موفق شدم یک شکارچی را جلوی دوربین بیاورم
عکاس: Michel GHodimus
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =