کد خبر : 282998
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

عبادی: کمانداران کامپوند اعزامی به قهرمانی آسیا در اردوی بعدی معرفی می شوند

عبادی: کمانداران کامپوند اعزامی به قهرمانی آسیا در اردوی بعدی معرفی می شوند

مربی تیم ملی تیروکمان کامپوند زنان و مردان با بیان این که کمانداران کامپوند اعزامی به قهرمانی آسیا بنگلادش در اردوی بعدی مشخص خواهند شد، گفت: تعداد کمانداران اعزامی به قهرمانی آسیا بستگی به رکورد کمانداران و تصمیم فدراسیون دارد.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل عبادی در گفت و گو ، در ارزیابی از وضعیت کمانداران کامپوند برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش اظهار کرد: دومین اردوی کمانداران کامپوند در دو بخش زنان و مردان دوشنبه ۱۲ مهر در سایت تیروکمان به پایان رسید و سومین مرحله اردو با ۱۲ ورزشکاری که در اردوی دوم حضور داشتند، از یکشنبه هفته آینده ۱۸ مهر در سایت تیروکمان آغاز می شود و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این اردو تمرینات را بیشتر روی افزایش تعداد تیرهای کمانداران و بحث آمادگی جسمانی ورزشکاران متمرکز کردیم تا کم کم کمانداران را برای مسابقات قهرمانی آسیا که اواسط آبان در بنگلادش برگزار می شود، آماده کنیم.

عبادی با بیان این که نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا بنگلادش در اردوی سوم معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: در اردوی سوم که از ۱۸ مهر آغاز می شود برای مشخص کردن نفرات اعزامی به بنگلادش رکوردگیری درون اردویی برگزار خواهیم کرد که پس از انجام این رکوردگیری مشخص می شود که کمانداران در چه وضعیتی قرار دارند. البته این که چه تعداد کماندار عازم این مسابقات خواهد شد، بستگی به وضعیت رکورد آنها و تصمیم فدراسیون دارد.

وی در پایان افزود: تلاش بر این است که با کسب بهترین نتیجه در بنگلادش دوباره کامپوند را در سطح آسیا مطرح کنیم.

عبادی: کمانداران کامپوند اعزامی به قهرمانی آسیا در اردوی بعدی معرفی می شوند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =