کد خبر : 283070
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
-

ناراحتی آلیسون بکر از ۱۰ روز قرنطینه اجباری

ناراحتی آلیسون بکر از ۱۰ روز قرنطینه اجباری

دروازه بان تیم ملی برزیل از شرایط ایجاد شده برای قرنطینه اجباری انتقاد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از تلگراف،  آلیسون دروازه بان لیورپول در مورد اعمال قرنطینه ۱۰ روزه برای بازیکنانی که در زمان وقفه مسابقات بین المللی در ماه اکتبر از کشورهای فهرست قرمز دیدن کردند  صحبت کرد.

بسیاری از باشگاه ها ماه گذشته از اعزام بازیکنان به کشورهای لیست قرمز مانند برزیل و آرژانتین خودداری کردند و لیگ برتر در تلاش است تا از تکرار چنین وضعیتی جلوگیری کند که باعث خشم فدراسیون های ملی شد.

آلیسون گفت: من نمی گویم که مشکل حل شده است. یک مشکل با ایجاد مشکل دیگر حل می شود. ما نماینده تیم ملی خود هستیم، این وظیفه ماست و به آن افتخار می کنیم.

مفتخریم که پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و نماینده کشورمان هستیم. اما برای این ما باید پرواز کنیم و از خانواده های خود دور هستیم و وقتی برمی گردیم  باید ۱۰ روز دیگر از آنها دور بمانیم. من به پروتکل های امنیتی احترام می گذارم. ما بازی را در لیگ برتر در اوج همه گیری آغاز کردیم ، فوتبال زودتر از سایر رویدادها بازگشت ، قبل از اینکه بسیاری بتوانند به کار خود بازگردند ، زیرا ما به این پروتکل ها اعتقاد داشتیم و اکنون به نظر می رسد که دیگر اعتقادی به آنها وجود ندارد.

با وجود همه موارد گفته شده ، هنگام بازگشت به انگلیس باید با قرنطینه روبرو شویم. ما به هیچ وجه خواستار امتیازات نیستیم  ما فقط می خواهیم اقدامات با وضعیت واقعی امور مطابقت داشته باشد. ما شرایط را درک می کنیم.

ناراحتی آلیسون بکر از ۱۰ روز قرنطینه اجباری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دو =