کد خبر : 283006
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

موسسات درمانی نسبت به اجرای کامل نسخه‌نویسی الکترونیکی اقدام کنند

موسسات درمانی نسبت به اجرای کامل نسخه‌نویسی الکترونیکی اقدام کنند

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: حداکثر مهلت قانونی ارسال الکترونیکی همه اسناد تا اول آذر امسال اعلام شده، و بر همین اساس موسسه‌های درمانی مازندران در مدت باقیمانده نسبت به اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی اقدام کنند.

به گزارش عصرقائم، رسول ظفرمند در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دفترچه‌های بیمه‌های روستایی و همگانی تا آخر امسال، اتوماتیک تمدید شده و نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان نیست.

وی با اشاره به پرداخت‌های به موقع مطالبات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، پس از اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در استان افزود: هفته نخست مهر امسال، حدود ۹۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و سایر موسسه‌های درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

ظفرمند گفت: بنابر قوانین ابلاغی سازمان متبوع، حداکثر مهلت قانونی ارسال الکترونیکی همه اسناد تا اول آذر امسال اعلام شده، و بر همین اساس موسسه‌های درمانی مازندران در مدت باقیمانده نسبت به اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: با اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیکی، پرداخت‌های موسسه‌های طرف قرارداد با این اداره کل، از یک ماه در حال حاضر به پایان هر روز کاری کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه افراد دارای دفترچه‌های روستایی و همگانی رایگان، فقط در مراکز دولتی مجاز به دریافت خدمت هستند گفت: در صورت مراجعه این افراد به بیمارستانها و موسسات درمانی خصوصی به صورت بیمه ای محاسبه نخواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: همه مراکز بهداشت درمانی دولتی شهرستان ها، آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان همگانی و روستایی هستند.

موسسات درمانی نسبت به اجرای کامل نسخه‌نویسی الکترونیکی اقدام کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − دو =