کد خبر : 283047
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
-

سومین دوره آموزشی بیوانفورماتیک جامع

سومین دوره آموزشی بیوانفورماتیک جامع

معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، سومین دوره آموزشی بیوانفورماتیک جامع و سومین دوره آموزشی بافت شناسی عمومی و تخصصی را برگزار می‌کند.

به گزارش عصرقائم، سومین دوره آموزشی بیوانفورماتیک جامع با سرفصل‌های: آشنایی با روش‌های به روز جستجو، پیگیری، تجزیه و تحلیل مقاله‌ها و کتاب‌های علمی؛ آشنایی با ابزارهای آنالیز ژن و پروتئین؛ بررسی مولکولی ساختار ژن؛ تایید عملکرد از ژن تا پروتئین؛ تمرین ایده‌پردازی برای تصویب پروپوزال و موضوع مقاله؛ افزایش سرعت و دقت پروژه‌های عملی و آزمایشگاهی به مدت ۳۰ ساعت (هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۴) به صورت آنلاین از ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

امکان مشاهده آفلاین فیلم جلسات کلاس تا ۴ ماه پس از پایان دوره، برای شرکت‌کنندگان فراهم خواهد بود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به وب‌سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه نمایند.

همچنین سومین دوره آموزشی بافت‌شناسی عمومی و تخصصی به مدت ۳ جلسه از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. بافت‌شناسی عمومی؛ رنگ‌آمیزی تخصصی؛ تصویربرداری و آنالیز داده‌ها، محورهای این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به وب‌سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه نمایند.

سومین دوره آموزشی بیوانفورماتیک جامع
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =