کد خبر : 282908
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
-

دستگیری ۶۲۲ سارق و مالخر در پایتخت

دستگیری ۶۲۲ سارق و مالخر در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۶۲۲ سارق و مالخر در پایتخت خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار حسین رحیمی در اجرای چهل و نهمین مرحله از طرح رعد که پیش از ظهر امروز در ستاد پلیس پیشگیری فاتب به اجرا درآمد، گفت:‌ در این مرحله از طرح رعد ۲۱۸ حکم به اجرا درآمده است و در مجموع ۶۲۲ نفر از سارقان،‌ زورگیران و مالخران اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح ۲۲ محل تجمع و حضور مالخران و ۱۹ پاتوق اراذل و اوباش نیز شناسایی و منهدم شد، گفت: ‌پلیس اجازه نخواهد داد تا مجرمان محل‌هایی را به پاتوق تبدیل کنند و در آن به اقدامات مجرمانه بپردازند.

رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد مجموعه ۳۸ باند منهدم ۲۱۰۰ سرقت کشف شد، اظهارکرد:‌ ۱۵۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از سارقان کشف و ضبط شد و در مجموع ۷۷۲ پرونده سرقت مورد رسیدگی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ارزش اموال مسروقه کشف شده در این طرح را ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:‌ دستگیری سارقان متواری در دستور کار قرار داشت.

رحیمی اضافه کرد: کشف چهار قبضه سلاح جنگی، ۱۲۰ قبضه سلاح سرد، بیش از ۹۰ عدد فشنگ جنگی، ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از دیگر کشفیات این طرح است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ ۲۶۲ خرده فروش مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند که این افراد برای درمان به مراکز بازپروری تحویل داده خواهند شد.

رحیمی با بیان اینکه برخورد با کالای قاچاق نیز از دیگر اولویت های مهم پلیس است، گفت: ‌در همین راستا نیز ۱۲ هزار و ۷۳۱ قلم کالای قاچاق کشف و ضبط شد و مأموران پلیس با رسیدگی به ۳۰ پرونده قاچاق ۲۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اجرای طرح های پلیس برای ارتقای امنیت شهروندان تهرانی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد:‌ دستگیرشدگان در این طرح با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی خواهند شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص هر یک از پرونده‌ها نیز انجام می‌شود.

دستگیری ۶۲۲ سارق و مالخر در پایتخت/ انهدام ۱۹ پاتوق اراذل و اوباش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + چهار =