کد خبر : 282922
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

توسعه حوزه فروش محصولات گروه صنعتی کارامکس

توسعه حوزه فروش محصولات گروه صنعتی کارامکس

هلدینگ کارامکس با محوریت لامپ و لوازم روشنایی با برندهای کارسان و کارامکس در فروشگاه های زنجیره ای کشور ورود کرد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام کارامکس، شرکت توسعه پخش طلایی کارسان فراز با تمرکز بر توزیع محصولات روشنایی کارامکس و کارسان به سراسر کشور بویژه فروشگا ه های زنجیره ای فعالیت خود را آغاز نمود.

به گفته آقای رضا گشانی معاونت بازرگانی شرکت، این مجموعه توانسته در سطح استان برای تعداد کثیری به صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان اشتغال فراهم نموده و تاکید اصلی آن معرفی، توسعه و فروش می باشد.

این شرکت نامی برآمده از تجربیات مدیریتی، اقتصادی، کارآفرینی در سازمان ها، شرکت ها و کارخانجات موفق و یکی از بزرگترین شرکت های پخش در سطح استان می باشد که هدف آن توزیع و پخش سراسری محصولات به کل مناطق جغرافیایی است. خرید کالا با قیمت مناسب تر و بهره مندی از خدمات گارانتی و وارانتی برای کالایی خاص یکی از مزایای این شرکت برای مصرف کنندگان است.

صنعت پخش در دهه های اخیر نقش کلیدی در توسعه صنایع تولیدی کشور ایفا کرده و دارای جایگاه بسیار مهمی برای تولید کنندگان و فعالان اقتصادی است. این اهمیت به اندازه ای است که در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولیدی، خودشان شرکتی را برای پخش و توزیع محصولات ایجاد کرده اند؛ از این نظر بر آن شدیم تا خود این خدمات ارزنده را ارائه نماییم.

توسعه حوزه فروش محصولات گروه صنعتی کارامکس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =