کد خبر : 282890
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
-

احتمالا امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار می‌شود

احتمالا امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: کلاس‌های نیمسال اول دوره تحصیلات تکمیلی این دانشگاه که از شنبه ۲۷ شهریورماه به صورت مجازی آغاز شده است، ممکن است با ابلاغیه وزارت علوم در برخی از کلاس‌های عملی و امتحانات به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش عصرقائم، دکتر محمدرضا کلباسی با اشاره به اینکه اولویت حضوری بودن کلاس‌ها با آن دسته از دانشجویانی است که مشغول فعالیت‌های مربوط به پایان‌نامه و رساله خود هستند، گفت: دانشجویان نو ورودی که با محیط دانشگاه آشنایی ندارند و از عملکرد آموزشی آگاه نیستند، لازم است طی دوره‌هایی آمادگی حضور در کلاس‌های مجازی را داشته باشند.

در این میان دانشگاه تربیت مدرس سال گذشته با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا برای دانشجویان نوورود مراسم آغاز سال تحصیلی را به صورت مجازی برگزار کرد و دانشکده‌ها علاوه بر مراسم عمومی، معارفه مجازی نیز داشتند.

معاون آموزشی این دانشگاه در این باره اظهار کرد: در نیمسال جاری نیز برای آشنایی دانشجویان نوورود با دانشگاه، برنامه‌هایی به صورت مجازی برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، وی درباره آغاز فعالیت حضوری دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشجویان با اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت علوم، دوز اول واکسیناسیون خود را دریافت کرده‌اند، یک‌ماه پس از آن تزریق دوز دوم انجام می‌شود و بعد از آن تا مدتی به مراقبت‌های خاصی نیاز دارند، آن‌طور که پیش‌بینی می‌شود امتحانات نیمسال اول به صورت حضوری برگزار می‌شود و احتمالاً فعالیت دانشگاه‌ها از آذرماه به صورت حضوری خواهد بود.

احتمالا امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =