کد خبر : 282921
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
-

آقاجری: ترکیه و آذربایجان خود را بازیچه دست صهیونیسم نکنند

آقاجری: ترکیه و آذربایجان خود را بازیچه دست صهیونیسم نکنند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به الهام علی‌اف و رجب طیب اردوغان گفت: به رئیس جمهور کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان هشدار می‌دهم که خود را بازیچه دست صهیونیست‌های کودک‌کش نکنند. در غیر این صورت با پاسخ کوبنده ملت شجاع ایران اسلامی رو به رو خواهند شد.

به گزارش عصرقائم، حبیب آقاجری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: بیداری اسلامی با الهام از نظام جمهوری اسلامی و شجاعت و پایمردی ملت ایران، در مقابل استکبار جهانی گسترش یافته و معادلات قدرت در روابط بین الملل را دچار تحول ساختاری کرده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس با بیان اینکه قدرت‌های استکباری در جهان به وحشت افتاده‌اند، گفت: ما شاهد شکست‌های پیاپی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان هستیم. جدیدترین حرکت مذبوحانه دشمنان انسانیت توطئه و تغییر در مرزهای کشورهای منطقه است.

وی خطاب به رئیس جمهور ترکیه و جمهوری آذربایجان گفت: هشدار می‌دهیم که خود را بازیچه دست صهیونیست‌های کودک‌کش نکنند. در غیر این صورت با پاسخ کوبنده ملت شجاع ایران اسلامی رو به رو خواهند شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن تشکر از سید ابراهیم رئیسی گفت: ایشان باعث دلگرمی و امید مردم شده است. از تلاش دولت در راستای سلامت مردم قدردانی می‌کنم. پیوستن به سازمان شانگهای نیز اقدام مثبت دیپلماتیک دولت سیزدهم بود که به واقع باید از آنها قدردانی کرد.

آقاجری نسبت به مشکلات اقتصادی مردم ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: انتظار داریم که رئیس جمهوری محترم بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، اقتصاد کشور را ریل گذاری کنند. رهبری فرمودند که در شرایط فعلی اقتصاد اولویت کشور است و باید همه مسائل اقتصادی را سر و سامان دهیم چرا که این مشکلات در بعضی مناطق مثل خوزستان جدی‌تر است.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس در پایان نطقش به مسائل حوزه انتخابیه‌اش مثل صیادی و صیادان، کشاورزان، مشکلات آب و زیست محیطی و فاضلاب، بحران اشتغال و مسکن اشاره کرد.

آقاجری: ترکیه و آذربایجان خود را بازیچه دست صهیونیسم نکنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 8 =