کد خبر : 282783
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
-

آغاز جلسه علنی مجلس

آغاز جلسه علنی مجلس

طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکارها در دستور امروز مجلس قرار دارد.

به گزارش عصرقائم، جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۱۹ نماینده آغاز شد.

طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکارها، لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار و لایحه اصلاح ماده ۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه در دستور مجلس قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد موارد اعلامی نقض، اجرای ناقص و استنکاف از اجرای اصل ۱۳۴ قانون اساسی و قوانین متعدد در موضوع عدم تصویب تمام یا بخشی ‌از مقررات و آیین‌نامه‌های اجرائی قوانین، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تأخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از دیگر موارد کاری مجلس است.

همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت عضویت در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت براجرای اصل (۴۴) قانون اساسی نیز در دستور مجلس قرار دارد.

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکارها در دستور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =