کد خبر : 282955
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

دفاع از حرم تداوم دفاع مقدس است

دفاع از حرم تداوم دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جوانان انقلابی امروز نمی‌ هراسند و آماده حضور در صحنه های جدید هستند.

به گزارش عصرقائم، گرامیداشت پیرجماران و شیرمردان به خون نشسته کربلای خانطومان شهیدان اسدی، رادمهر و کمالی با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، رضایی فرماندار مرکز استان، شریفی فرمانده سپاه ناحیه ساری و مدیران و مسئولان شهرستان ساری در مجتمع صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پیشروی انقلاب اسلامی عرصه‌های جدیدتری از رویارویی ما با استکبار جهانی و عواملشان به‌وجود خواهد آورد، باید آماده این باشیم تا این مشعل‌ها را که از جماران نشات می‌گیرد برای صحنه‌های جدید در نظر بگیریم.

وی بیان کرد: جوانان انقلابی امروز نمی‌ هراسند و آماده حضور در صحنه های جدید هستند. از اینکه یاد کربلای جدید خانطومان را زنده کردید جای تقدیر دارد.

امام جمعه ساری افزود: دفاع از حرم تداوم دفاع مقدس است، ما هشت ساله ای به نام دفاع مقدس و شش ساله‌ای به نام دفاع حرم داریم، لازم است هفته‌ای را نیز به نام دفاع حرم نام‌گذاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: امروز در بخش کلیجانرستاق ساری در یادواره شهدای صنایع چوب و کاغذ مازندران هستیم، در حقیقت این صنعت می‌تواند ستاره شمال باشد اگر حقش را ضایع نکنند.

این مسئول ادامه داد: شهادت بالاترین مزد جهاد است، قطعا کسانی که جهاد کردند و اجری دریافت نکردند قطعا چیزی هم‌تراز مزد شهادت دریافت خواهند کردند چرا که خداوند تبعیضی قائل نمی‌شود، از طرفی ما مامور به جهاد هستیم نه شهادت!

محمدی لائینی تصریح کرد: مهم‌تر از شهادت خود جهاد است، در دوران جهاد کسانی که راهی میدان شده و دفاع کردند، در بزرگترین عبادت‌ها شرکت کردند، جهاد در راه خدا، گناهان انسان را پاک کرده و اقدامی دو سر برد است‌.

وی گفت: کسانی که در دفاع از حرم شرکت کردند می‌دانستند که اگر حضور نیابند روزی دشمن به حریم کشور وارد خواهد شد، در کنارش توجه به خلقیات نیکو و جنگ با نفس و درون ضرورت دارد که قطعا شهدا در این مسیر ابتدا به خودسازی رسیده بودند.

دفاع از حرم تداوم دفاع مقدس است/ جوانان انقلابی امروز آماده حضور در تمام صحنه‌ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =