کد خبر : 282827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
-

دانلود کامل و قانونی قسمت ۸ سریال خاتون

دانلود کامل و قانونی قسمت ۸ سریال خاتون

برای دانلود قسمت هشتم سریال خاتون به ادامه مطلب مراجعه کنید و این قسمت را قانونی دانلود کنید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام غرب ملودی، دانلود سریال خاتون قسمت ۸ هشتم در سایت برای علاقه مندان امکانپذیر است. سریال خاتون یک سریال تاریخی به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان می‌باشد. این سریال نخستین تجربه سریال سازی تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی می‌باشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی و مهران مدیری به ایفای نقش می‌پردازند.

◉ بازیگران سریال خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، قربان نجفی، مزدک میرعابدینی، مهران غفوریان، مهران مدیری ، مهتاب ثروتی ، مهدی قربانی ، عاطفه رضوی ، پیام دهکردی ، آیدا ماهیانی

برای دانلود قسمت ۸ سریال خاتون به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال خاتون قسمت ۸

داستان سریال خاتون

خاتون روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

درباره سریال خاتون

تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی تک‌تک ایرانی‌ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌باره پرداخته؛ روایت زیر و بم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰ قصه‌شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

تماشا و دانلود فیلم خارجی و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب ملودی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت غرب ملودی شوید، قسمت اول یک سریال ایرانی را دانلود کنید و به تماشا بنشینید تا از بی‌حوصلگی و افسردگی دور شوید.

دانلود کامل و قانونی قسمت 8 سریال خاتون
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + نه =