کد خبر : 282722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

معرفی ابزارآلات ایرانی

معرفی ابزارآلات ایرانی

همزمان با پیشرفت صنعت ابزار آلات در سایر کشورها که امروزه برندهای مطرحی در سطح جهان محسوب می شوند، شاهد پیشرفت روز افزون این صنعت در کشور خودمان نیز هستیم. تولیدکنندگانی که علاوه بر رعایت استاندارها و تولید محصولات با کیفیت تلاش دارند تا با تولید محصولاتی با قیمت پایین تر و خدمات پس از فروش واقعی بخش بزرگی از بازار را به سمت خود بکشانند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی تهران ابزار، در ادامه برخی از این شرکت ها را به شما معرفی خواهیم کرد :

رونیکس

رونیکس Ronix برندی بین‌المللی در حوزه ابزارآلات است و در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ محصول متنوع را در ۱۲ گروه از جمله ابزارآلات برقی، بادی، شارژی، دستی تا ابزار باغبانی و ایمنی، تولید و به بازار عرضه می‌کند.

تعداد ۵۰۰ تولیدکننده  در ۱۴ کشور از جمله ایران، محصولات رونیکس را تولید می­ کنند که علاوه بر توزیع در داخل کشور، به بیش از ۸۰  کشور جهان به طور مستقیم صادر می‌شوند.

صفر تا صد فرآیند تولید کالا توسط تیم زنجیره تامین رونیکس و بر اساس استاندارد کیفی از پیش مشخص شده در بهترین کارخانه‌ها در سراسر جهان که پیشتر مورد تایید قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. به عبارتی پروسه نیازسنجی بازار و خلق محصول تا عرضه به مشتری همه و همه زیر نظر واحد زنجیره تامین رونیکس صورت می‌گیرد.

رونیکس برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود، شرکتی دیگر با نام «رونیکس سرویس» را تأسیس کرده است. رونیکس سرویس با شعار «سرعت، دقت، کیفیت» اولین شرکت خدمات پس از فروش است که توانسته گواهینامه ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ را در صنعت ابزارآلات دریافت کند و با بیش از ۱۷۰ عاملیت مجاز در سراسر کشور، خدمات متنوع خود (مانند ۱۲ ماه گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس، ۱۵ ماه گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه، پیک رایگان تعمیرات در محدوده شهری تهران در دوره گارانتی و خارج از گارانتی و …) را به مشتریان ارائه کند.

ایران ترانس

گروه صنعتی ایران ترانس در سال ۱۳۵۴ تاسیس گردید و از ابتدا در طراحی و ساخت دستگاه های جوش و برش فعالیت داشته است. در سال ۱۳۷۵ با ساخت دستگاههای پیشرفته جوشکاری از جمله رکتیفایر، جوش میگ مگ، تیگ و برش پلاسما دامنه فعالیت خود را گسترش داده بطوری که در حال حاضر دارای جایگاه بسیار خوبی در صنعت جوشکاری کشور می باشد . ایران ترانس با بهره گیری از کادر متخصص دانشگاهی و مراکز آموزش عالی و همکاری شرکت های معتبر اروپایی در زمینه ایجاد آزمایشگاه و مراکز تحقیقاتی، در صدد است که تحولی نوین در این صنعت بوجود آورد. گرو صنعتی ایران ترانس دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد و با گارانتی نمودن تولیدات خود بمدت یک و دو سال خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مصرف کنندگان ارائه داده و رضایت آنها را فراهم ساخته است. همچنین این شرکت عضو انجمن سازندگان دستگاه های جوش و برش می باشد و با داشتن کادری متخصص و مجرب در زمینه آموزش و مشاوره در امور جوشکاری فعال است.

آروا

شرکت آروا اولین کارخانه تولیدات ابزارآلات از سال ۹۳ می باشد که تولید محصولات خود را در ۱۰ مدل اینورتر جوشکاری، اتو لوله سبز و متعلقات آن، انبر جوش و اتصال، دستکش های ایمنی، چکش مهندسی و دوشاخ، انبر آرماتوربندی، آچار فرانسه در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ اینچ، گونیای آهنگری، جعبه ابزار فلزی و جعبه ابزار پلاستیکی، کیف ابزار و… شروع نموده و پر قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

پس از گذشت چندین سال توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد و از صفر تا صد تولید اینورترهای جوشکاری ۲۰۰، ۲۸۰، ۲۵۰، ۲۲۰، ۲۰۰ سی آمپر و اتو لوله سبز و جعبه ابزار را مطابق با استاندارد جهانی انجام دهد .

آروا تمامی محصولات خود را با نشان ایمنی و استاندارد CE اروپا، نشان برتری کیفیت GS آلمان، نشان استاندارد ISO و همچنین اینورترهای جوشکاری خود را با ۳۰ ماه گارانتی بی قید و شرط به بازار عرضه می کند. همچنین در سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت تندیس طلایی رضایت مندی مشتری شد.

 توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود.

توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی، صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد تا با گردهمایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید.

فروشگاه اینترنتی تهران ابزار از جمله فروشگاه‌ های معتبر و فعال در زمینه تامین انواع تجهیزات صنعتی و ابزار آلات در کشور بوده که با تکیه بر سال ها تجربه فروش انواع برندهای مطرح ابزارآلات و تجهیزات صنعتی، به صورت اینترنتی سعی بر جلب رضایت مشتریان گرامی خود را دارد. برای ورود به سایت تهران ابزار << اینجا >> را کلیک کنید.

معرفی ابزارآلات ایرانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + بیست =