کد خبر : 282741
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
-

ثبت رکورد جدیدِ تلفات روزانه کرونا در روسیه

ثبت رکورد جدیدِ تلفات روزانه کرونا در روسیه

یگان‌هایی از ارتش سوریه و نیروهای امنیتی صبح امروز یکشنبه عملیات تفتیش و پاکسازی را در محله‌های شهر نوی در حومه شمال غربی استان درعا که از بزرگترین شهرهای حومه این استان محسوب می‌شود، شروع کردند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ویژه نیروهای مهندسی ارتش شهر نوی را از بقایای مواد منفجره و مین‌های داخل شهر پاکسازی کرده و امنیت را در آن برقرار کردند.

کمیته حل و فصل وضعیت درعا اخیرا اجرای بند تحویل سلاح و حل و فصل وضعیت عناصر مسلح، افراد تحت تعقیب و کسانی که در خدمات نظامی تخلف کرده و از خدمت فرار کردند را در شهر نوی به پایان رساند.

حمزه حمام، رئیس کمیته حل و فصل وضعیت درعا گفت، تعداد کسانی که وضعیت آنها در شهر نوی پایدار شده به ۵۷۰ تن رسیده است که شامل افراد مسلح و سربازانی می‌شود که از خدمت وظیفه فرار کرده‌اند.

همچنین یک منبع امنیتی در استان درعا اعلام کرد، طرف‌های ذیصلاح ده‌ها اسلحه متوسط و سبک را در جریان عملیات حل و فصل از عناصر مسلح شهر نوی تحویل گرفتند.

این منبع خاطرنشان کرد که در بین تسلیحاتی که تحویل داده شد ده‌ها تفنگ اتوماتیک، تعدادی تک تیرانداز و آر پی جی وجود دارد.

همچنین رائد حمام اعلام کرد، تسهیلات متعددی برای کسانی در نظر گرفته شده که سلاح خود را تحویل داده به عدم انجام اقدامات تروریستی و آشوب‌زا متعهد شوند. وی افزود، پس از این مرحله سند حل و فصل امنیتی به فرد داده و نامش از لیست‌های امنیتی حذف می‌شود.

عناصر مسلح بزرگترین شهرهای حومه درعا سلاح خود را تحویل ارتش سوریه دادند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =