کد خبر : 282672
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

پروژه شهر هوشمند رامسر در اولویت فناوری اطلاعات

پروژه شهر هوشمند رامسر در اولویت فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران گفت: پروژه شهر هوشمند رامسر در اولویت فناوری اطلاعات استان قرار دارد.

به گزارش عصرقائم، سید مصطفی فلاح در جلسه بررسی وضعیت ارتباطی رامسر که با حضور فرماندار رامسر ،شهردار رامسر ، رئیس مخابرات شهرستان و تعدادی از فعالین حوزه ICT برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های مختلف وزارت ارتباطات جهت اجرای پروژه‌های دولت در حوزه های ارتباطات ثابت و همراه اظهار کرد: مهمترین هدف این اداره کل پیگیری اجرای پروژه های دولت و تحقق مطالبات مردم استان و برنامه ریزی جهت توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات ارتباطی است.

وی افزود: طی سال گذشته با تلاشهای صورت گرفته در استان، پروژه های ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۳۵ روستای شهرستان رامسر نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در ادامه با اشاره به مصوبه هیات دولت در خصوص شهر هوشمند رامسر اظهار کرد: شهر رامسر دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی است و باید برنامه ریزی های لازم با همکاری شورای شهر، شهرداری، فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات معطوف به تسریع و تسهیل در اجرای این پروژه مهم باشد.

فلاح گفت: این پروژه علاوه بر مدیریت شهری اثر مستقیم بر اشتغال زایی، بهره برداری از فرصت های گردشگری و شکوفایی در زمینه تولیدات بخش کشاورزی را نیز به همراه خواهد داشت.

پروژه شهر هوشمند رامسر در اولویت فناوری اطلاعات
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 5 =