کد خبر : 282674
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
-

مسعود شجاعی؛ نه به دنبال شماره ۷ و نه بازوبند

مسعود شجاعی؛ نه به دنبال شماره ۷ و نه بازوبند

مسعود شجاعی چند روزی است به تمرینات نساجی اضافه شده است و آمادگی بدنی او در تمرینات این تیم نشان می دهد در سن ۳۷ سالگی هنوز برای بازی و جولان در میدان عطش دارد.

به گزارش عصرقائم، در آخرین تمرین نساجی در زمین پهنه کلای ساری که یک بازی درون تیمی بود تیمی که کاپیتانی آن بر عهده مسعود شجاعی بود تیم مقابل را با نتیجه ۴-۱ شکست داد و زننده یکی از گل ها هم مسعود شجاعی بود. با این آمادگی به نظر می رسد کاپیتان سابق تیم ملی خیلی زود خود را به ترکیب اصلی نساجی تحمیل کرد.

مسعود شجاعی که به نظر می رسد به دلیل تجربه کار با ساکت الهامی در تراکتور و هم چنین دوستی دیرینه با علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ نساجی را برای بازی انتخاب کرد نمی خواست فوتبالش با اتفاقات بد در تراکتور تمام شود و حال به دنبال یک نمایش خوب در نساجی است تا اگر به دنبال آویزان کردن کفش ها است با خاطره ای خوش فوتبال را کنار بگذارد. تیمی که فصل گذشته در دور برگشت لیگ برتر به همراه ساکت الهامی به عنوان چهارمی دست پیدا کرد و با این شرایط بدون شک در فصل جدید به بهانه بقاء در جدول بازی ها وارد مسابقات نمی شود. هر چند که شاید شرایط برای مسعود شجاعی در نساجی به گونه ای پیش رود که او چند فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد چرا که هم اکنون خیلی از بازیکنان در شرایط سنی مسعود شجاعی جز خوب های تیم خود در لیگ برتر به حساب می آیند و تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارند.

مسعود شجاعی که سرمربیگری در تراکتور هم تجربه کرد برای حضور در نساجی هیچ پیش شرطی را قرار نداده است. از جمله پیراهن شماره ۷ که به احترام نادر دست نشان فقید بایگانی شده است و بازوبند کاپیتانی که بر بازوی حامد شیری قرار دارد؛ بازیکنی که یکی از باثبات ترین بازیکنان لیگ برتر در یکی  دو دهه اخیر بشمار می رود و بعد از سال ها حضور در سایپا که مسعود شجاعی در آن چهره شد حالا چند سالی است در نساجی هم جز مهره های کلیدی بشمار می رود. تواضع مسعود شجاعی بعد از حضور در نساجی و هم چنین میزان آمادگی بدنی او بدون حتی یک گرم اضافه باعث خوشحالی کادر فنی نساجی و حتی بازیکنان این تیم هم شده است چرا که تجربه مسعود در زمین به آنها کمک خواهد کرد که فصل متفاوتی را تجربه کنند.

 راز شماره ۷۷ شجاعی در نساجی مشخص شد

مسعود شجاعی که چند روزی است به تیم نساجی قائمشهر پیوسته، در این تیم پیراهن شماره ۷۷ را بر تن می کند.

انتقال مسعود شجاعی از تراکتور به نساجی، یکی از جذاب ترین انتقال های تابستان امسال بود. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران حضور در قائمشهر را به عنوان تجربه جدید فوتبالی خود انتخاب کرد و امید یک شهر خسته به ساق های این بازیکن و هم تیمی هایش دوخته شده است.

شجاعی که چند روزی است به نساجی اضافه شده، در تمرینات این تیم شماره ۷۷ را می پوشد. در این سالها عادت کرده بودیم که کاپیتان سابق تیم ملی را با پیراهن شماره ۷ ببینیم و پوشیدن شماره ۷۷ اتفاق تازه ای است که البته دلیل خاص و جالبی نیز پشت این قضیه است.

مرحوم نادر دست نشان بیشتر دوران فوتبال خود را در تیم نساجی قائمشهر سپری کرد و گل های پرشماری را نیز برای این تیم به ثمر رساند. او چند ماه پیش و پس از ابتلا به ویروس کرونا، از دنیا رفت و باشگاه نساجی نیز در اقدامی پسندیده، پیراهن شماره ۷ را به یاد دست نشان بایگانی کرد و به همین دلیل است که شجاعی پیراهن شماره ۷۷ را در این تیم بر تن می کند.

البته ممکن است حسین زامهران دیگر بازیکن نساجی پیراهن شماره ۱۰ خود را به احترام مسعود شجاعی به کاپیتان سابق تیم ملی اهدا کند ولی تا به امروز شجاعی ترجیح داده شماره ۷۷ را بر تن کند اما ممکن است پیش از شروع لیگ برتر شماره او تغییر کند.

مسعود شجاعی؛ نه به دنبال شماره 7 و نه بازوبند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 4 =