کد خبر : 282615
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
-

استقبال پایتخت نشینان از واکسیناسیون مراکز خودرویی

استقبال پایتخت نشینان از واکسیناسیون مراکز خودرویی

شهروندان تهرانی از انجام واکسیناسیون مراکز خودرویی تزریق واکسن استقبال کردند. آمار تجمیعی واکسیناسیون چهار مرکز جدید خودرویی که از اول مهرماه در قالب پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا از سوی شهرداری تهران فعال شده اند نشان می دهد که تا پایان روز جمعه ۹ مهرماه بیش از ۳ هزار و ۷۹ نفر از شهروندان جهت واکسیناسیون به این مراکز مراجعه کرده اند.

به گزارش عصرقائم، همزمان با اجرای این پویش ۲۶ مرکز واکسیناسیون ثابت، خودرویی و سیار راه اندازی شده است که شهروندان می توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، مراکز خودرویی این امکان را برای شهروندان پیش می آورند که بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو تزریق واکسن را دریافت نمایند و بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز ثابت از طریق این مراکز اقدام نمایند.

بر اساس گزارش سایت شهر، ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران اعلام کرده که مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در ۴ مرکز خودرویی شهرداری تهران بیش از ۳ هزار و ۷۹ دُز واکسن طی ۱۰ روز رسیده که شامل مرکز واکسیناسیون شهید دوران: ۱۰۴۸ دُز، مرکز واکسیناسیون چیتگر ۴۵۹ دُز، مرکز واکسیناسیون شهید آیت الله سعیدی ۶۴۸ دُز و مرکز واکسیناسیون علم و صنعت ۹۲۴ دُز تزریق واکسن است.

استقبال پایتخت نشینان از واکسیناسیون مراکز خودرویی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =