کد خبر : 282635
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
-

فدراسیون والیبال عقب نشینی کرد

فدراسیون والیبال عقب نشینی کرد

فدراسیون والیبال حکم خود را درباره ملی پوش والیبال ایران تغییر داد.

به گزارش عصرقائم، فدراسیون والیبال نوشت: کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال پس از اعتراض فرهاد قائمی نسبت به رای صادره و بیان ابراز ناراحتی و پشیمانی در مصاحبه‌های انجام شده از سوی این بازیکن در رسانه‌های معتبر در رای صادره برای محرومیت وی تخفیف قائل شد.

در اعلام رای کمیته تجدید نظر آمده است: با توجه به خدمات ارزشمند فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال و زحمات و تلاش‌های این بازیکن که در طول سال‌های بازی در تیم ملی همانند یک سرباز در خدمت والیبال کشور بود و زحمات زیادی برای موفقیت والیبال ایران در عرصه بین‌المللی کشید با عنایت به ابراز ندامت و پشیمانی وی از صحبت‌های انجام شده و اذعان به بیان کلمات نامناسب در حالت عصبانیت، حکم ایشان به سه ماه محرومیت تعلیقی تقلیل پیدا می‌کند.

یکم مهر ماه ۱۴۰۰ کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره پرونده فرهاد قائمی اعلام کرده بود و این بازیکن را سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. انتشار خبر اظهار ندامت قائمی توسط فدراسیون والیبال درحالی بود که این بازیکن این صحبت‌ها را تکذیب کرد. ملی پوش والیبال ایران در فضای مجازی نوشته بود: “متاسفانه احساس ندامت ندارم و با وجدان راحت می‌گویم که فقط حقیقت را گفتم. البته تمام گفته‌های بنده در مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان تیم ملی تایید شد. هم‌چنین طی مصاحبه‌های متعدد توهین‌های زیادی به من شد که در پاسخ فقط سکوت کردم. با وجود این اتفاقات پذیرفتم که باید کلمات شایسته و رسمی‌تری برای اعلام در رسانه عمومی انتخاب می‌کردم و تنها به همین دلیل عذرخواهی کردم. تاکید می‌کنم تمام گفته‌های من در مصاحبه واقعیت بوده و حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم حتی اگر نتیجه محرومیت از بازی باشد.”

فدراسیون والیبال عقب نشینی کرد/ محرومیت سنگین قائمی، تعلیق شد!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =