کد خبر : 282348
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

ملی‌پوش هندبال: می‌توانستیم مدال بگیریم، ولی حیف شد

ملی‌پوش هندبال: می‌توانستیم مدال بگیریم، ولی حیف شد

شقایق باپیری گفت: در این دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا خیلی پیشرفت کرده بودیم و مطمئنم می‌توانستیم قزاقستان را ببریم اما حیف شد. مدال که از دست رفت همگی در رختکن اشک ریختیم.

به گزارش عصرقائم، ملی‌پوش هندبال ایران در گفت و گو ، بعد از مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا اظهار کرد: در بازی آخر مقابل قزاقستان با تمام توان به داخل زمین رفتیم تا بازی را ببریم. آنقدر خوب بازی کردیم که پایاپای جلو می‌رفتیم و حتی در اواسط نیمه اول ۵ گل جلو بودیم. اگر مربیان کنار تیم بودند اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

شقایق باپیری گفت: هر سه مربی ما تستشان مثبت بود و در اتاق قرنطینه بودند. با تماس تلفنی با سرپرست و فیزیوتراپ در ارتباط بودند که فکر می‌کنم آنها فیلم‌ها را با تاخیر می‌دیدند. به هر حال ما در نیمه دوم عقب ماندیم و هر کاری کردیم نشد تا بازی را به سود خود تمام کنیم.

وی به یکدستی تیم ملی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم ملی هیچ وقت مثل امسال خوب بازی نکرده بود. ما در این دوره خیلی پیشرفت کرده بودیم، همیشه با اختلاف ۲۰ گل به قزاقستان می‌باختیم اما این دوره مطمئنم که می‌توانستیم قزاقستان را ببریم. وقتی بازی تمام شد و مدال از دست رفت خیلی حالمان بد بود. همگی در رختکن اشک می‌ریختیم چون می‌توانستیم روی سکو برویم اما حیف شد.

ملی‌پوش هندبال گفت: با وجود اینکه مربیان در کنار تیم نبودند آقای پاکدل رئیس فدراسیون کنارمان بود. آنالیز بازی‌ها را برای ما می‌آورد و برایمان جلسه می‌گذاشت. فیلم می‌دیدیم و نقاط ضعف و قوت سایر تیم‌ها را برایمان توضیح می‌داد. واقعا خیلی زحمت کشید و خوشحالم که او رئیس فدراسیون است. نظر ما کاملا در مورد او عوض شد. دلسوزانه کنار ما بود و وقتی باختیم و مدال از دست رفت از او عذرخواهی کردیم.

وی در خصوص شرایط کنونی تیم به لحاظ درگیری با بیماری کرونا گفت: قبل از بازی با کره در نیمه نهایی مسابقات تست دادیم که همه بازیکنان تستشان منفی شد. بعد از بازی کره و قزاقستان چند تن از بازیکنان گلو درد و آبریزش بینی داشتند. اوایل فکر می‌کردیم به خاطر شرایط داخل زمین است که داد می‌زنیم اما شب در فرودگاه بدتر شدیم. من تب و سردرد داشتم و صدایم نیز عوض شد.

باپیری گفت: با ورود به ایران تست رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی مثبت شد. تست عطیه شهسواری هم مثبت شده است. من هم تست دادم اما هنوز جواب آن نیامده است. البته دکتر گفت با این علائم حتی اگر تست منفی بود علایم کرونا را دارم و باید دارو مصرف کنم و قرنطینه شدم. من فکر می‌کنم همه تیم کرونا را داریم شاید از ۱۰ نفر، تست ۷ نفرمان مثبت باشد.

ملی‌پوش هندبال: می‌توانستیم مدال بگیریم، ولی حیف شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 13 =